ولاسکو: مقابل صربستان می‌جنگیم

۲۹خردادماه،

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با صربستان، گفت: قول پیروزی نمی‌دهم اما هواداران مطمئن باشند که از ابتدا تا پایان بازی با تمام توان می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خولیو ولاسکو در نشست خبری پیش از بازی با تیم صربستان از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: این اولین حضور ایران در لیگ جهانی است و باید خوشحال باشیم که افتخار این را پیدا کردیم در این سطح از مسابقات جهانی بازی کنیم. باید بگویم که گروه ما در مرحله مقدماتی بسیار سخت است و ما برای کسب تجربه و یادگیری به میدان می‌رویم و این مهم‌ترین هدف ماست.

وی افزود: در گام اول مقابل روسیه به میدان رفتیم که قهرمان لیگ جهانی و المپیک لندن بود و حالا با صربستان بازی می‌کنیم که سابقه قهرمانی در اروپا را دارد. من در جام جهانی ژاپن به بازیکنانم گفته بودم که صربستان می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای ما باشد. همچنان فکر می‌کنم که این تیم می‌تواند چیزهای بسیاری برای آموختن داشته باشد و بازیکنان می‌توانند همانطور که سرمربی صربستان گفت از این بازی تجربه کسب کنند. صربستان امسال از چند مهره جوان استفاده می‌کند که بسیار با استعداد می باشند امیدوارم که بازی مفیدی برای هر دو تیم رقم بخورد.

ولاسکو در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی فردا (جمعه)را چگونه می‌بینید، گفت: نمی‌توانم نتیجه را اعلام کنم، چون سخت است. اما می‌توانم اطمینان دهم که همه بازیکنان با افتخار برای تیم ملی می‌جنگند و به هواداران قول می‌دهم که از ابتدا تا انتهای بازی جنگنده ظاهر شویم ولی نمی‌توانم قولی بابت نتیجه بدهم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه علاوه بر کسب نتیجه نمی‌توانید به برد فکر کنید؟ پاسخ داد: هیچ‌گاه نمی‌توان بدون هدف پیروزی جنگید. برای کسب تجربه حتما باید هدف پیروزی داشت. برایم بسیار جالب است که خبرنگاران در ایران به دنبال قول گرفتن از مربی می باشند. در کشورهای بسیاری کار کردم اما هرگز ندیدم که از کسی تا این حد قول پیروزی بگیرند. من قول می‌دهم که فقط سخت کار می‌کنیم.

ولاسکو در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا دربارهٔ اینکه چرا رنگ دوم پیراهن تیم ملی ایران در بازی روز یکشنبه مقابل صربستان آبی تعیین شده و تیم ملی با پیراهن قرمز که رنگ دوم خود است به میدان نمی‌رود، گفت: مقابل روسیه قرمز پوشیدیم و باختیم حالا فکر می‌کنم که باید رنگ سورمه‌ای به تن کنیم تا ببریم. (می‌خندد)

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.