ولایتی با پیشنهاد هاشمی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع شد

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
روز شنبه و در حاشیه جلسه مجمع، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی این مسئولیت را به آقای ولایتی پیشنهاد کرده و او نیز پس از مشورت‌، این مسئولیت را پذیرفته است.

تسنیم نوشت: معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای ولایتی از سوی آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همکاری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شده است.

غلامرضا فروزش گفت: آقای ولایتی از سوی آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همکاری و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شده است.

وی افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته و تقسیم کار انجام شده، آقای ولایتی مسئولیت را پذیرفته و به زودی فعالیت خود را در این مرکز آغاز می‌کند.

معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک با اشاره به سوابق ولایتی، خاطرنشان کرد: اگر به سوابق مدیریتی و مسئولیت فعلی آقای ولایتی در مشاورت عالی مقام معظم رهبری و آشنایی با رخدادهای بین‌المللی و نیز عضویت در مجمع و سوابق طولانی مدت وی در همکاری با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانش علمی و ویژگی‌های اخلاقی و روابط گسترده با فرهیختگان و دانشگاهیان نگاه کنیم، چشم‌انداز خوبی از آینده این مرکز به ما می‌دهد.

فارس نیز نوشت: ولایتی با پیشنهاد هاشمی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع شد.

یک منبع آگاه گفت: علی‌اکبر ولایتی پس از پیشنهاد هاشمی رفسنجانی در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولیت مرکز تحقیقات استراتژیک را بر عهده گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز حکمی برای ولایتی صادر نشده است، تصریح کرد: طی روزهای آینده این حکم از سوی آقای هاشمی صادر خواهد شد اما آقای ولایتی نیز کماکان مشاور بین‌‌الملل مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.