ولی فقیه و مراجع تقلید چراغ هدایت جامعه هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این تشکل پس از خاموش شدن چراغ حزب جمهوری اسلامی تاسیس شد و طی این مدت با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر ولایت فقیه گام های موثری برداشته است.

باهنر خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی مهندسین، تشکلی عقیدتی، سیاسی، علمی و فنی است و جمعی از مهندسان با مشی اصول گرایی اسلامی در سال ۱۳۶۶ آن را تأسیس کردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما طی این سال ها سعی کردیم در مسیر ولایت قدم برداریم و در فراز و نشیب های موجود با موضع گیری های مناسب به راه خودمان ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی مهندسین با وجود بداخلاقی های سیاسی، فتنه ها و انحرافات موجود، طی این سال ها با تمسک به ساحت مقدس روحانیت به راه خود ادامه داده و معتقدیم که ضرر نکرده‌ایم گرچه می توانستیم از ظرفیت ها و قابلیت ها بهره بیشتری ببریم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: اندیشه و تفکر اصولگرایی امروز در جامعه به صورت کامل شکل گرفته و معتقدیم در مجلس نهم شورای اسلامی چهره های اصولگرا بیش از دوره های گذشته حضور پیدا کرده اند.

مهندس باهنر با اشاره به سلیقه های مختلف نمایندگان گفت: وجود سلیقه های مختلف به پیشرفت و تعالی امور کمک می کند و مجلس شورای اسلامی نیز از این مقوله مستثنا نیست و ما این امر را به فال نیک می گیریم.

اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین روز پنجشنبه با حضور در قم با برخی از مراجع تقلید و اساتید سطوح عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کردند. ک/۲

۷۴۰۵ / ۳۸۰**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۲۰۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.