ونگر: تیم ما واقعا یک تیم تهاجمی است

۰۵م آذر ،

   آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در صحبت هایی اعلام کرد که خستگی دلیل اصلی ناکامی تیمش در بازی با استون ویلا بود. مصاف شنبه شب آرسنال مقابل استون ویلا با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 توپچی ها در این بازی نتوانستند موقعیت گل چندانی را خلق کنند و استون ویلا هم به دنبال آن بود تا با کسب یک نتیجه مطلوب موقعیتش در جدول لیگ برتر حفظ کند. و البته با این تساوی، استون ویلا از جمع ۴ تیم برتر جدول خارج شد.

 به گزارش گل، در پایان این بازی آرسن ونگر در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که بازی وسط هفته این تیم دررقابت های اروپایی مانع از آن شد تا آرسنال بتواند مقابل استون ویلا به سه امتیاز بازی دست بیابد. او در صحبت هایی گفت:« هیچ گله ای ندارم؛ چون ما واقعا خسته بودیم. البته بازی خوبی را ارائه کردیم ولی بازی مان آن روانی کافی را نداشت و در ضربات نهایی کم دقت بودیم. نتوانستیم موقعیت های زیادی را خلق کنیم و هر فرصتی که به ما دست می داد تا خطرساز ظاهر شویم را به خوبی استفاده نمی کردیم. فکر می کنم که این به خاطر خستگی ما بود. ما بعد از بازی ۴شنبه شب، هنوز به خوبی ریکاور نکرده بودیم.»

این درحالی است که آرسنال در سه بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده و ونگر دراین باره گفت:« درست است. واقعا نمی دانم چرا این طور است؛ چون ما یک تیم واقعا تهاجمی داریم. ما سه بازیکن تهاجمی در خط میانی مان داریم و سه مهاجم هم درزمین داریم. این اتفاق ممکن است رخ دهد؛ قبل از این هم شاهد چنین اتفاقاتی بودیم ولی در رقابت های لیگ برتر، بازیهای خارج از خانه تفاوت زیادی با بازی های خانگی دارند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.