ونگر : فان پرسی نابودگر است

۲۳م دیماه ،

اخبار فوتبال جزیره : فوتبال آنلاین : روبین در اوج روزهای فوتبالی اش است. او اعتماد به نفس و اطمینان بالایی به کیفیت های فوتبالی اش دارد.

 به گزارش فوتبال آنلاین آرسن ونگر، سرمربی باتجربه آرسنال می داند که حضور روبین فان پرسی در منچستریونایتد می تواند برگ برنده قهرمانی در لیگ برتر را به دست شیاطین سرخ بدهد.

فان پرسی یکی از نقل وانتقالات جنجالی تابستان بود که بعد از جدایی از آرسنال به منچستریونایتد پیوست. برای این انتقال، خود سرالکس فرگوسن شخصا و مستقیمابا آرسن ونگر تماس گرفت تا او را برای انجام این انتقال ۲۴ میلیون پوندی راضی کرده و بتواند جلوتر از منچسترسیتی، این ستاره هلندی را به اولدترافورد ببرد.

این درحالی است که حالا روبرتو مانچینی، سرمربی سیتی هم می گوید که تیمش در یک قدمی خریداری فان پرسی بود. ستاره هلندی ای که درنهایت راهی یونایتد شد و تا به اینجای رقابت ها۲۰ گل زده تا توانایی های واقعی اش را اثبات کرده و تیمش را در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار داده باشد.

طبق گزارش منتشره در دیلی میل، ونگر تردیدی ندارد که یونایتد با گلهای فان پرسی در کورس قهرمانی باقی می ماند و این ستاره هلندی تفاوت ها را رقم خواهد زد.ونگر در صحبت هایی دراین باره و درمورد تماسی که از فرگوسن دریافت کرد گفت:« تماسی که از فرگوسن داشتم یک تماس تلفن کاملا حرفه ای بود و او به مراتب بیشتر از یک بار هم به من زنگ زد. بقیه ماجرا را یک روز دیگر برایتان تعریف می کنم.زمانی که فان پرسی را به منچستریونایتد می فروشی دقیقا می دانی که صدرنشینی آنها در لیگ برتر،به خاطر حضور روبین رقم خواهد خورد.»

او در تمجید از این ستاره هلندی گفت:« روبین یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و می دانی که او برای یونایتد گلهای بسیاری می زند.»

ونگر و شاگردانش روز یکشنبه میزبان سیتی ، یکی دیگر از مشتریان تابستان فان پرسی (که در جذب او ناکام ماندند)  هستند. او درادامه صحبت هایش درمورد احتمال انتقال فان پرسی به سیتی که در بازار تابستانی ممکن بود صورت بگیرد گفت:« اگر روبین به سیتی هم می رفت، یکی دیگر از بازیکنان تراز اول این تیم می شد.»

فان پرسی تا به اینجای رقابت ها ، ۲۰ گل برای تیمش زده و در وقت های اضافه دور سوم رقابت های اف ای کاپ برای تیمش گل تساوی بخش مقابل وستهم را به ثمر رساند و در بازی با ویگان هم گلزنی کرد تا یونایتد همچنان با ۷ امتیاز برتری نسبت به سیتی درصدر جدول لیگ برتر به کارش ادامه دهد.

ونگر اطمینان دارد که فان پرسی با همین طراوت و شادابی به کارش ادامه می دهد:« روبین در اوج روزهای فوتبالی اش است. او اعتماد به نفس و اطمینان بالایی به کیفیت های فوتبالی اش دارد و با سبک بازی خودش به خوبی آشنایی دارد. او این روزها به مراتب صبورتر از پنج یا شش سال پیش است و الان می تواند در خط حمله به حرکاتش ادامه دهد. گاهی وقتها در بعضی بازیها، او را برای ۲۰ دقیقه نمی بینی ولی روبین می داند که در لحظه ای از بازی فرصتی به دست می آورد و از آن بهره خواهد برد. قبلا او همیشه به خط میانی برمی گشت ولی الان او در نوک حمله منتظر می ماند و از ذات کشنده و نابودگرش بسیار بهتر از قبل استفاده می کند.»


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.