وهابیون وحدت مسلمانان را نشانه گرفته‌اند

فروردین ۱۴۰۳

دبیر کل جمعیت حامیان عدالت اسلامی گفت: دولت عربستان با تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی قصد دارد نقشه دولت خاورمیانه جدید را که آمریکا و غرب ترسیم کرده‌اند پیاده کند.

“محمد ابراهیم بهرامی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه توزیع کتاب‌های ضد شیعه در بین حجاج از ابزارهای استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است، اظهار داشت: این کارها با هدف از هم گسیختگی در صف مسلمانان و فروپاشی تمدن اسلامی صورت می‌گیرد.

وی از وهابیون به عنوان مزدوران استکبار جهانی نام برد و گفت: فرقه وهابیت بزرگترین دشمنان اسلام می باشند و این خوش‌خدمتی‌ها در جهت جلب رضایت غرب از سوی آنان صورت می‌گیرد.

دبیر کل جمعیت حامیان عدالت اسلامی با اشاره به اینکه مشابه اینگونه اقدامات هرساله در مناسک حج عملیاتی می‌شود، بیان داشت: امسال نیز مانند هرسال شاهد توزیع کتاب‌هایی از سوی دولت آل‌سعود بودیم که با محتوای تضعیف و بی‌احترامی و حتک حرمتی شیعیان است.
 
وی با توجه به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص اقدامات خصمانه آل‌سعود افزود: ما حتی اگر از اقدامات خصمانه صدام بگذریم هیچ‌گاه از دولت آل سعود نمی‌توانیم گذر کنیم.
 
دبیر کل جمعیت حامیان عدالت اسلامی ادامه داد: این اقدامات از سوی شیعیان حتی اهل سنت نیز در جهان به شدت محکوم خواهد شد، چراکه امروزه به دلیل دشمنی غرب با مسلمین، خواهان اتحاد هرچه بیش‌تر بین مسلمانان در تمام نقاط جهان هستیم.
 
بهرامی مطرح کرد: دولت عربستان با این اقدامات و تفرقه بین شیعه و سنی قصد دارد نقشه دولت خاورمیانه جدید که آمریکا و مستکبران جهان آن را ترسیم کرده را پیاده کند.
 
بهرامی با توجه به آثار مخرب این تفرقه افکنی‌ها بیان کرد: این اقدامات ترورهای عراق، تشنج‌های سوریه و فلسطین را دامن می‌زند.
 
دبیر کل جمعیت حامیان عدالت اسلامی خاطرنشان کرد: تمدن بزرگ ایرانی اسلامی با وجود تمامی اقوام و افکار در داخل خود با صلح کامل در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و با این اتحاد مقابل تمامی توطئه‌های ضداسلامی و ضد شیعی می‌ایستد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.