ویلانووا: هیچ مشکلی با مورینیو ندارم

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، تاکید کرد هیچ مشکلی با ژوزه مورینیو، سرمربی رئال ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” فکر نمی کنم رابطه بدی با مورینیو داشته باشم. واقعا خسته کننده شده که بعد از یک سال، هنوز در مورد آن اتفاق صحبت می کنیم. من تصمیم بخشش مورینیو را مانند یک حرفه ای پذیرفتم.”

ویلانووا سپس در مورد برنامه هایش برای بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرد و اعلام کرد قصد ندارد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد زیرا در خط حمله به اندازه کافی بازیکن خوب در اختیار دارند.

” ما به دنبال یک مهاجم جدید نیستیم زیرا نیازی به آن نداریم. ما در حال حاضر گزینه های خوبی در اختیار داریم. اگر بتوانیم بازیکنی به خدمت بگیریم که بتواند هم در مرکز خط دفاعی و هم در میانه زمین بازی کند، فوق العاده خواهد بود. در غیر این صورت، بازیکنی از تیم دوم باشگاه را به خدمت می گیریم. خاوی مارتینس از آن نوع بازیکنانی است که ما به دنبالش هستیم، اما نمی توانیم تنها در مورد یک بازیکن خاص صحبت کنیم.

من روی همه بازیکنانی که اینجا هستند، حساب می کنم. آفلای بازیکنان فوق العاده ای است که فصل گذشته دچار مصدومیت بدی شد.”

تیتو در نهایت مسی را مورد ستایش قرار داد و اظهار امیدواری کرد که این ستاره آرژانتینی بازی های خوبش در فصل گذشته را در فصل پیش رو تکرار کند.

” مسی فوق العاده کار کرد. او از شرایط بدنی خیلی خوبی برخوردار است. امیدوارم که او بتواند به اندازه سال گذشته گلزنی کند. او سال به سال بهتر می شود.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.