ویژه‌برنامه‌های رادیو برای مبعث

جام جم آنلاین: ۲۰ شبکه رادیویی با تولید و پخش بیش از ۱۴۰ عنوان و حدود ۶۰۰۰ دقیقه برنامه به استقبال عید سعید مبعث می‌روند.

به گزارش روابط عمومی صدای جمهوری اسلامی ایران، رادیو با پخش نمایش‌هایی از قبیل آیه‌های خاتم با موضوع بعثت، فروغ بی‌پایان، هزار و یک شب، استودیوی هشت، نقش راستان و… آموزه‌های معنوی مبعث پیامبر (ص) را به مخاطبان منتقل می‌کند.

شبکه‌های مختلف رادیویی همچنین در کنار این نمایش‌ها با برنامه‌هایی در قالب‌های مسابقه، گفت‌وگو، مصاحبه و میزگرد، منزلت این عید بزرگ را تبیین می‌کنند.

این برنامه‌ها با رویکردهای دینی، شاد و آموزشی تهیه شده و به موضوعات مختلفی مانند، تبیین و تحلیل شخصیت پیامبر اکرم (ص) و چرایی مبعوث شدن ایشان به رسالت و بررسی تاریخی مبعث می‌پردازد.

شوقستان که از شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود رویدادهای هنری مرتبط با مبعث حضرت رسول (ص) را بررسی می‌کند. شبکه رادیویی فرهنگ در پنجره‌ای رو به مهتاب به بررسی سیره عرفانی حضرت رسول (ص) و جایگاه ایشان در عرفان اسلامی می‌پردازد.

شبکه رادیویی جوان در برنامه «مثل ماه» جشن مبعث را با حضور شنوندگانش برگزار می‌کند. رادیو معارف نیز با «ماه مجلس» تاثیر برانگیخته شدن پیامبر اسلام (ص) بر شکوفایی تمدن بشری را بازگو می‌کند.

دیگر شبکه‌های مختلف رادیویی نیز در عید سعید مبعث برنامه‌های متنوعی را برای مردم تهیه و تدارک دیده‌اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.