ویژه برنامه های منطقه ۸ در ایام الله دهه مبارک فجر

۱۴ام بهمن ،

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ از برنامه های ویژه دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حامد عبداللهی با اعلام این خبر گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامیف مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که قبل را از آینده جدا ساخته است.

وی گفت: دهه فجر امسال، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگیف ورزشیف سلامت در سطح محلات و مدارس منطقه می نماید.

عبداللهی افزود: در این دهه با حضور در بهشت زهرا و حرم مطهر امام خمینی به تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا می پردازیم.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای انقلاب اسلامی و بازدید از موزه های مختلف، جشن های مردمی فجر در مساجد مدراس و سراهای محلات و تقدیر از هنرمندان فعال در عرصه انقلاب، برپایی ایستگاه بزرگ فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن، مسابقه فرهنگی و نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های این دهه است.

وی بااشاره به این موضوع که در مذهب ما احساسات گریه و شادی حب و بغض و عضق و نفرت جایگاه والایی دارد گفت: در این دهه اقدامات ویژه ای برای شادی و سلامت شهروندان، از جمله برنامه های ورزش: همایش ورزش صبحگاهی، مسابقات بدمینتون و فوتبال گل کوچک رد بوستان فدک، همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات آمادگی جسمانی در بوستان تمدن، مسابقات فوتبال دستی، دوچرخه سواری و شطرنج در مجموعه های ورزش شهرداری منطقه ۸ برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه سلامت کارگاههای آموزش خانواده وپزشکیف برپایی ایستگاههای سلامت که شامل تست قند خون، روانشناسی و مشاوره از حژجمله برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت مردم، آسیب پذیرترین قشر جامعه می باشند، از این رو در دهه فجر شهرداران مدارس، شهرداران خانواده و شهرسازان جوان برای آشنایی با فرهنگ انقلاب اسلامی و پیشینه های تاریخ این انقلاب به بازدید از کاخ موزه سعدآباد و نیاوران اعزام می شوند. مسابقات نقاشی و روزنامه دیواری و  اجرای نمایش خیابانی مدراس در ایام دهه فجر از دیگر برنامه های این معاونت است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.