ویژه های فرهنگی دهه کرامت در محدوده تهران قدیم

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه ۱۲ از برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی دهه کرامت در این منطقه خبر داد.

زهره جلال زاده آذر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در دستور کار امور بانوان شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح برنامه های فرهنگی باتوجه به مناسبت ها و نامگذاری ایام دهه کرامت در حوزه امور بانوان شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می شود.
جلال زاده آذر با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح افزود: این طرح با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی دهه کرامت ویژه کانونهای دختران، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع سی دی و بروشورهای آموزشی با عنوان دختران و خانواده در دهه کرامت اجرا می شود.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم اختتامیه همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) در آخرین روز دهه کرامت و اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان مسابقات فرهنگی از اقدامات اجرایی این طرح است.
جلال زاده آذر در پایان با اشاره به نامگذاری ایام دهه کرامت افزود: ویژه برنامه های فرهنگی دهه کرامت از ۱۶ تا ۲۵ شهریورماه سال ۹۲ با نامگذاری این ایام از جمله ۱۶ شهریور دختران و کرامت انسانی، ۱۷ شهریور دختران و توانمندی، ۱۸ شهریور، دختران و … مهارتهای زندگی، ۱۹ شهریور دختران و خانواده، ۲۰ شهریور دختران و علم، ۲۱ شهریور دختران و معنویت، ۲۲ شهریور دختران و عفاف و حجاب و … ۲۳ شهریور دختران و سلامت اجتماعی، ۲۴ شهریور دختران و مشارکتهای اجتماعی، ۲۵ شهریور دختران و نشاط آغاز خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.