ویشگاهی: به مدیریت تیم ملی فکر می‌کنم نه کادرفنی/اختلافات باید داخل خانواده کاراته حل شوند

۲۴م دیماه ،

90-51.jpg

در حالی که سرپرست فدراسیون کاراته از احتمال اضافه شدن جاسم ویشگاهی، قهرمان کاراته جهان به کادر فنی تیم ملی خبر داد، او می گوید که به حضور در بخش مدیریت تیم فکر می کند و نه کادر فنی.

جاسم ویشگاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در صحبت های خوبی که با سرپرست فدراسیون داشتم خواستم که از تحصیلات آکادمیک و تجربه قهرمانی‌ام در جهان برای کمک به کاراته ایران استفاده شود، حال در هر بخشی که مسولان صلاح بدانند. دوست دارم به کاراته ایران و تیم ملی کمک کنم. پیشنهاد کردم مسئولان فدراسیون به من کمک کنند تا تجاربم را به کاراته کاران ایران منتقل کنم و بتوانم دستشان را بگیرم.

وی در رابطه با تحصیلات خود افزود: من به اندازه خودم در کاراته ایران و جهان مدال گرفته ام و در زمینه تحصیلی و علمی هم در آستانه کسب مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی هستم. امیدوارم بتوانم تجارب خود را به کاراته ایران منتقل کنم.

قهرمان کاراته جهان با اشاره به اینکه تمایل دارد در بخش مدیریت تیم ملی فعالیت کند گفت: ما در کاراته خود بزرگان بسیاری مانند آشوری و سمندر داریم، اما آنها مسئول می باشند و باید به کارهای مهم‌تر دیگر بپردازند و سایرین باید کارهای دیگر را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در کارد فنی تیم ملی فکر می کند؟ ادامه داد: خیر، کار کادر فنی با مدیریت تیم ملی متفاوت است.البته طبیعی است کسی که به عنوان مدیر وارد تیم ملی می گردد نظارت لازم را دارد و در بخش فنی هم مشورت خواهد داد که مسلما با تجربه ای که من دارم و شناختی که بقیه از من دارم این روال به خوبی طی خواهد شد.

ویشگاهی در پاسخ به این سوال که چرا بعضی از کاراته‌کاران بعد از هر تغییری آغاز به انتقاد از نفرات قبل و یا اشخاص منتسب به آنها می کنند و آیا این کار درستی است؟ یادآورشد: کسانی که این گونه افکاری دارند به کاراته ضربه می زنند. خدا را شکر با شناختی که جامعه کاراته از من دارند، می دانند که اگر انتقادی کرده ام به حق بوده است. بارها گفته و بازهم می گویم که کادر فنی تیم ملی بعد از ۱۰ سال بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی گرفت. این مساله حاصل تلاش مدیریت تیم و رییس فدراسیون بود و هیچ کس نباید شایستگی مدیریت تیم، فدراسیون و ملی پوشان را زیر سوال ببرد چرا که به کاراته ضربه می خورد.

وی گفت: ما باید روند خوبی که کاراته در حال طی کردن بود را حفظ و آن را بهتر کنیم. هر اختلافی در کاراته باید در داخل خانواده کاراته حل شود و رسانه ای نشود. این کار می گردد با برگزاری نشست های خصوصی و دسته جمعی صورت گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.