ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت یگان‌های نمونه ارتش در رژه نیروهای مسلح، برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، سخنرانی جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در نماز جمعه و برگزاری جشنواره مجازی دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی در هفته دفاع مقدس است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های گسترده و متنوعی را از جمله برگزاری اولین دوره جشنواره مجزای دفاع مقدس در دستور کار دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش؛ علاوه بر شرکت یگان‌های نمونه ارتش در رژه با صلابت نیروهای مسلح در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل و سراسر کشور، برنامه صبحگاه مشترک نظامی به همراه تجلیل از سربازان نمونه و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز انجام خواهد شد.

حضور گسترده کارکنان و سخنرانی جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در نماز جمعه سراسر کشور از دیگر برنامه‌های این ایام است. همچنین فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس علاوه بر شرکت و سخنرانی در جمع نمازگزاران به منظور بازگویی و تحلیل عملیات‌های آن دوران ارزشمند در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و برنامه‌های زنده و تولیدی رادیویی و تلویزیونی حضور خواهند یافت.

همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که در ایام هفته دفاع مقدس و در بعضی از یگان‌های ارتش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات و محافل انس با قرآن کریم و همچینین محافل شب شعر و خاطرات دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ویژه این سازمان است؛ همچنین مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا یکی دیگر از برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام پیش‌بینی شده است.

تاکید بر نقش و جایگاه ارتش در سال اول جنگ تحمیلی با حضور پیشکسوتان در برنامه‌های سخنرانی در مراکز فرهنگی و علمی و رسانه‌های جمعی، دیدار فرماندهان و روحانیون ارشد عقیدتی سیاسی آجا با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در طول ایام هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و نظامی نیز در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار دارد.

برگزاری جشنواره مجازی دفاع مقدس در منازل سازمانی ارتش به مناسبت این ایام که به ابتکار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای اولین بار در سطح منازل سازمانی ارتش برگزار خواهد شد نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی ارتش در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.