ویژه برنامه های شبکه آموزش در ماه مبارک رمضان

شبکه آموزش به مناسبت ماه مبارک رمضان ویزه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما،شبکه آموزش به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه ها  و مجموعه های جذاب و دیدنی همچون: مسابقه بشارت،مدرسه پهلوانی،گل آموز،تجربه های آقای خوشبخت،چشماتو نبند،مشاعره رمضانی،رادیو هفت،بازباران،مجموعه های نمایشی و مستندات قرآنی را آماده پخش کرده است.
مسابقه قرآنی “بشارت” به تهیه کنندگی حسین باقری که یکی از متفاوت ترین مسابقات قرآنی است ۳۰قاری و ۳۰ حافظ ممتاز قرآن کریم از سراسر کشور در قالب گروه های دونفره به رقابت با یکدیگر می پردازند.این مسابقه در ۳۰قسمت ۴۵ دقیقه ای با اجرای محمد اسکندری از اول ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه آموزش پخش خواهد شد.
 

مشاعره رمضانی به تهیه کنندگی امیرحسین آذر در ۲۶قسمت ۵۰دقیقه ای با حضور شرکت کنندگان در تمام سنین و خوانش اشعار رمضانی و در وصف حضرت علی (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

مستندات قرآنی به عنوان “از آیه تا نشانه” به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین در ۱۰قسمت ۲۰دقیقه ای اشاره به آیات قرآنی در زمینه های مختلف می پردازد.

مدرسه پهلوانی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی زینلی در ۳۰قسمت ۳۵دقیقه ای به گسترش ورزش های باستانی در ایران خواهد پرداخت.این مستند تلویزیونی از اول ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

مجموعه نمایشی “تجربه های آقای خوشبخت” به تهیه کنندگی داریوش ربیعی و کارگردانی حامد عزیزی که به آموزش غیرمستقیم کاربرد گیاهان دارویی می پردازد نیز در ماه مبارک رمضان مهمان خانه ها می شود.
مجموعه نمایشی آموزشی “چشماتو نبند” به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس برای کودکان در ماه مبارک رمضان از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

براساس این گزارش؛برنامه بازباران به تهیه کنندگی و اجرای امیر قمیشی ویژه افطار همراه با آیتم های مختلف رمضانی هر شب از شبکه آموزش روی آنتن می رود.همچنین برنامه های “رادیو هفت”، “گل آموز”،”دوربین هفت” نیز از جمله برنامه های ویژه شبکه آموزش است که در ماه مبارک رمضان با آیتم های مختلف و جذاب رمضانی روی آنتن خواهند رفت.

همچنین در ماه مبارک رمضان سریال “صاحبدلان” و “نردبان آسمان” به همراه انیمیشن “سیره امام علی(ع) در آیینه رمضان” و “پارسا کوچولو و میهمانی خدا” و برنامه اذان گاهی “دین و دانش” و  ترتیل ۳۰ جزء قرآن هر روز از شبکه آموزش پخش خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.