ویژه برنامه های شبکه قرآن در ماه مبارک رمضان

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ویژه برنامه ترکیبی « دریای کرم » ویژه ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
این برنامه به تهیه کنندگی قاسم خدایاری در لوکیشن شهرک سینمایی اجرا خواهد شد. در این برنامه از کارشناس حجت الله علم الهدا و شاعر کتاب دار دعوت می شود.
برنامه « دریای کرم » با اجرای مرتضی جوادی ، از بخش های دیگری نظیر معرفی کتاب با مضمون زندگی نامه امام حسن مجتبی(ع) و گروه همخوانی محراب تشکیل شده است.
شبکه قرآن و معارف سیما در طول مدت برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران ویژه برنامه های خودرا به صورت زنده پخش می کند.
این ویژه برنامهها طی برپایی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ۲۵تیر تا ۲۵ مرداد ماه هر روز به مدت ۶۰ دقیقه از این شبکه پخش میشود. بازید از غرفه ها ، مصاحبه با بازدید کنندگان ، پخش اجرای زنده قرائت آیات کلام الله مجید، نشستهای تخصصی در حوزه برنامه سازی پیرامون قرآن و معارف در سیما ، مسابقه ۱۴۴۶ به طور زنده و برنامه های جواب دیگر گوشه ای از این برنامه متنوع  است.
این برنامه ها به تهیهکنندگی اکبر شمسایی و کارگردانی اکبر صمصامی توسط گروه محافل و مناسبت های شبکه قرآن و معارف سیما تهیه میشود .
برنامه « همسفر خورشید» به تهیهکنندگی قاسم خدایاری و با اجرای الهام غفاری به مناسبت فرارسیدن وفات حضرت خدیجه (س) به مدت ۶۰ دقیقه از  شبکه قرآن پخش میشود .
این برنامه در روز وفات حضرت خدیجه (س) با حضور دکتر فیاضبخش و خانم جلوداریان به عنوان کارشناس و شاعره به نام پخش خواهد شد .
در برنامه « همسفر خورشید » کاری از گروه مناسبت ها و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما، کتبی که با موضوع زندگی آن حضرت چاپ شده است، معرفی میشود.
برنامه « ضیافت » به تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی و اجرای سید محمدرضا طباطبایی و احمد اکبر نژاد ویژه افطار ماه مبارک رمضان به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود .
این برنامه شامل بخشهایی نظیر تفسیر ابیات قرآنی دیوان حافظ از نگاه علامه طباطبایی، پخش مستقیم مراسم مناجات و اذان ، پخش گزارشات ویژه از نخبگان قرآنی از شهرستانها و حضور مهمانهای ویژه قرآنی است .
همچنین در این برنامه کاری از گروه مناسبت ها و مسابقات، از کارشناسی آیت الله ناصری به صورت ضبط شده از قبل استفاده می شود که از محل باغ موزه هنر پخش میشود .
برنامه « چشمه سار هدایت » به صورت تک قسمتی و به مدت صد و هشتاد دقیقه ویژه شهادت حضرت علی (ع) در حال تولید است.
این برنامه در لوکیشن شهرک غزالی و به تهیه کنندگی امیر افشار فتوحی در گروه مناسبت ها و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما تهیه میشود.
ویژه برنامه « نوبت پنجره ها » به مناسبت ماه مبارک رمضان از گروه نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
ویژه برنامه « نوبت پنجره ها » در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹ در ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن نمایش داده می شود.
برنامه « نوبت پنجره ها » به تهیه کنندگی محمدمهدی فرودگاهی و با اجرای فرشته ایزدی در قالب گفتگو محور تولید می شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.