ویژه های فرهنگی یاوران نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی

اردیبهشت ۱۴۰۳

کارشناسان امور فرهنگی یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری طرح های ویژه فرهنگی یاوران نماز در بیست دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حیرانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح های ویژه فرهنگی یاوران نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نماز با تشکیل گروه های مردمی و جذب سازماندهی و تربیت نیروی مردمی برای ترویج نماز در دست اجرا است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: طرح های ویژه یاوران نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی با ارائه برنامه های فرهنگی، آموزشی، تبلیغی و ترویجی در بخش سخت افزاری اجرا می گردد.

حیرانی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: هسته های مرکزی یاوران نماز با طراحی ویژه برنامه های ترویج نماز از هفته قبل آماده ارائه طرح های فرهنگی، هنری و تبلیغی در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی در شهرستان خرم آباد می باشند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری خیمه های نماز، برگزاری نشست های فرهنگی با موضوع شیوه های دعوت به نماز، برگزاری ایستگاه های فرهنگی، در بخش های قرائت و تزکیه نماز، برگزاری ویژه برنامه ها و جنگ متناسب با موضوع نماز توسط گروه های مردمی از اقدامات اجرایی یاوران نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و سبک زندگی در شهرستان خرم آباد است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.