ویژگی‌های کاندیداهای انتخابات یازدهم از نگاه مجتبی شاکری

۲۹م اسفند ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما کمک به مستضعفین و دفاع از مسلمانان است، قاعدتا باید کاندیداهای انتخابات یازدهم به اسلام ناب محمدی(ص) و ویژگی‌هایی که انقلاب براساس آن ایجاد شده، اعتقاد محکم و راسخ داشته باشند.

“مجتبی شاکری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ ویژگی‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در دوره‌های قبل فراز و فرودهایی داشتیم که  عبرت گرفتن از آن‌ها توسط کاندیداهای انتخابات آتی می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی براساس اسلام ناب محمدی شکل گرفته است و یکی از ویژگی‌های انقلاب ما کمک به مستضعفین و دفاع از مسلمانان است و قاعدتا باید کاندیداهای انتخابات آتی  به اسلام ناب محمدی(ص) و ویژگی‌هایی که انقلاب اسلامی براساس آن ایجاد شده ، اعتقاد محکم و راسخ داشته باشد.

وی مقابله با تفکرهای باطل را یکی دیگر از ویژگی‌هایی کاندیداهای انتخابات آتی دانست و افزود: نکته دیگر که باید در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری مورد توجه قرار بگیرد مواضع وی در ۸ سال دفاع مقدس است.

شاکری تصریح کرد:  کاندیداهای انتخابات آینده باید در برابر جریان فتنه و انحرافی مواضع صریحی داشته  باشند و رویکرد آنان در برابر فساد اقتصادی نیز حائز اهمیت است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.