ویژگی های ایکس باکس ۷۲۰ که در پایان ۲۰۲۴ می آید

۱۳م آذر ،

اسناد فاش شده از مایکروسافت تایید می کند این کمپانی برنامه ریزی برای ساخت و

ممتازنیوز: عرضه نسخه تازه ایکس باکس بنام Xbox 720 را به طور جدی دنبال می کند.

پیشتر در ماه ژوئن زمزمه هایی برای عرضه نسخه تازه به گوش رسید که حالا این موضوع مورد تایید قرار گرفته است که ایکس باکس ۷۲۰ در پایان ۲۰۲۴ راهی بازار می گردد. کینکت توسعه یافته، نمایشگر شیشه ای هدمونت و محیط بازی کلود در باکسی ۳۰۰ دلاری به تعداد ۱۰۰ کیلیون از ویژگی های ایکس باکس ۷۲۰ خواهد بود. گفته می گردد ایکس باکس ۷۲۰ شش تا هشت برابر بیشتر از نسخه فعلی سرعت و قدرت خواهد داشت.

نقشه راه مایکروسافت به نقل از منابعی که نخواستند نامشان فاش شود، حکایت از فروش در ایام شکر گذاری سال آینده میلادی یعنی اواخر ۲۰۲۴ دارد. این در حالی است که رقبایی مانند نینتندو و سونی از همین حالا دست بکار شده اند. گفتنی است نینتندو با نسخه تازه Wii U در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۲ و سونی نیز با نسخه تازه پلی استیشن سعی کرده اند تا بازار محصولات خود را رفرش (refresh) و نو کنند.

مایکروسافت اخیرا گزارش داد در ایام شکرگذاری امسال ۷۵۰ هزار ایکس باکس ۳۶۰ را فروخته است.(دو برابر نینتندو)

هر چند فروش ویدئو گیم ها تا ماه منتهی به اکتبر ۲۰۱۲ به ۷۵۵ میلیون دلار (با ۲۵ درصد افت فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل) رسید .

ایکس باکس ۳۶۰ سال ۲۰۰۵ عرضه شد و انقلابی در ویدئو گیم ها بوجود آورد و در حال حاضر ۴۰ میلیون از ۷۰ میلیون کاربر ایکس باکس، به سرویس آنلاین ایکس باکس وصل شده و بسیاری از کاربران به جای بازی کردن از سرویس های فیلم و تلویزیون آن بهره می برند.

گفته می گردد پلی استیشن ۴ نیز در همان زمان توسط سونی عرضه خواهد شد.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.