وی‌پی‌ان ملی رونمایی می‌شود

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است مهر- رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از رونمایی از سند راهبردی دفاع سایبری و نیز iبهره برداری از پروژه VPN بومی iبه عنوان دو پروژه هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

سردار غلامرضا جلالی با اشاره iبه برنامه های هفته پدافند غیرعامل که در محورهای مختلفی چون آموزش، تبلیغات و رزمایش آمادگی برگزار می گردد، اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل و برگزاری مانور دفاع سایبری از سند راهبردی دفاع سایبری نیز رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز چهارم هفته پدافند غیرعامل با عنوان روز دفاع سایبری و فناوریهای نوین نامگذاری شده است، ادامه داد: سند راهبردی دفاع سایبری iبه کمک اساتید و متخصصان داخلی کشور در یک بازه وقتی طراحی و تدوین شده که در آن مدل تازهی از مباحث دفاع سایبری ارائه شده است.

وی شناخت تهدیدات سایبری را یکی از مباحث مدنظر در این سند راهبردی عنوان نمود و گفت: در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل و با هدف افزایش امنیت در فضای سایبر پروژه “VPN بومی” نیز iبه iبهره برداری خواهد رسید.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه در کنار برگزاری رزمایشها برای ایجاد آمادگی دفاع سایبری در کشور از محصولات سایبری همچون VPN بومی نیز رونمایی خواهد شد گفت: جزئیات بیشتر از iبهره برداری از این پروژه همزمان با مراسم رونمایی از آن اعلام خواهد شد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.