یاوری: مشکلی با انتقال حقیقی ندارم

۰۱م آذر ،

 محمود یاوری با اشاره به اینکه با رفتن “حقیقی” از این تیم یکی از ستون های تیم فجر کم خواهد شد، افزود: حقیقی فرزند خوب باشگاه فجر شهید سپاسی است اما برای این بازیکن در تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: نه اینکه به وجود این بازیکن احتیاجی نداشته باشیم اما به خودش هم اعلام کرده ام که چه برود و چه بماند من این بازیکن را حمایت می کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه با رفتن این بازیکن بخشی از مشکلات مالی فجر برطرف می شود، گفت: از این نمد کلاهی هم برای فجر شهید سپاسی شیراز بافته خواهد شد و به مسئولین باشگاه کمک مالی اندکی می شود.

*بودجه ۳٫۵ میلیاردی در مقابل بودجه ۳۵ میلیاردی

یاوری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه “رویانیان” تلاش بسیار کرد که این بازیکن را جذب کند، گفت: قرار داد داخلی این بازیکن با باشکاه پرسپولیس بسته شده و با توجه به تلاش های فراوان “رویانیان” این بازیکن به تیم پرسپولیس ملحق خواهد شد.

وی یادآور شد: به پرسپولیس بازیکن می دهیم زیرا ما مشکلات مالی داریم و نمی توانیم با بودجه ۳٫۵ میلیارد تومانی خود در مقابل تیمی با ۳۵ میلیارد تومان بودجه ایستادگی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: فجر شهید سپاسی یک تیم سازنده است و مشکلی برای بازیکن دادن به تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس ندارد اما مسئولین این دو باشگاه نیز باید توجه داشته باشند که سرمایه گذاری بیشتری را برای ساختن بازیکنان جوان انجام دهند.

*دو بازیکن جدید به فجر ملحق می شوند

یاوری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی های لازم جهت جذب دو بازیکن جدید انجام شده و این دو نفر به زودی به تمرینات این تیم محلق خواهند شد.

وی افزود: این دو بازیکن ایرانی می باشند زیرا بهترین خارجی حاضر در لیگ “جانواریو” بود که سالم از کشور خارج شد و مصدوم برگشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.