یا صدای خود برای کودکان نابینا قصه بگوئید

مهر- کتابخانه صوتی سرزمین سخن با مشارکت صوتی تمام کاربران فارسی‌زبان اینترنت برای کودکان نابینای ایرانی احداث می‌شود.

یکی از شرکت‌های تولید لوازم صوتی و تصویری در کاری قابل توجه اقدام به راه‌اندازی کتابخانه صوتی برای نابینایان کشور کرده است.

این شرکت کره‌ای به عنوان مجری این طرح و با هدف ارتقای سطح آموزش و ترویج فرهنگ کتابخوانی، تصمیم به راه‌اندازی کتابخانه‌هایی صوتی برای کودکان و نوجوانان نابینا گرفته تا امکان تازه‌ای برای آشنایی بیش‌تر این کودکان با ادبیات ایران و جهان و استفاده‌ی بیش‌تر آنان از فناوری‌ها نوین برای مطالعه فراهم شود.

در این طرح هریک از کاربران اینترنت می‌توانند با مراجعه به پایگاهی که برای این منظور و در نشانی www.321zabt.ir فراهم شده است، یکی از پنج داستان شازده کوچولو، علی‌بابا و چهل دزد بغداد، آرش کمانگیر، طوطی و بازرگان و داستان دوچرخه سبز نوشته محمدرضا یوسفی را با صدای خود قرائت کرده و در اختیار این پایگاه اینترنتی قرار دهند.

این پایگاه تا پایان مهرماه پذیرای داستان‌های صوتی ارسال شده خواهد بود و پس از آن برترین صداهای ارسال شده انتخاب و صاحبان آن برای ضبط استودیویی این داستان‌ها معرفی خواهند شد.

آثار ضبط شده در نهایت به عنوان یکی از آثار موجود در یک کتابخانه صوتی سرزمین سخن برای کودکان نابینای ایرانی معرفی و ارائه خواهند شد.

IT Iran

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. مي نا همتي:

    با سلام
    آمادگی خودم رو برای داستان خوانی اعلام میکنم – لطفا راهنماییم کنید – با تشکر

  2. مرضیه:

    سلام من هم مشکل سه نفر بالا رو دارم اگر جوابی دارید لطفا هرچه زودتر منو هم مطلع کنید
    باسپاس فراوان

  3. ارتابیت:

    درود

    بسیار موافق این طرحم .
    منم کتاب شازده کوچولی یک و دو را ظبط کردم با گویشی بسیار متنوع و صداگذاری مجزا برای یکایک شخصیتهای کتاب.
    لطفا راهنمایی ام کنید چطور می توانم عضو فعالی در مجموعه تان باشم و کتاب صوتی ام را در اختیار قرار داده و به دست کودکان نابینای مهربان برسانم

  4. انا گلکار:

    با سلام من مشتاق همکاری با شما هستم

  5. بهار:

    سلام و خسته نباشید
    من این مطلب رو در مورد ضبط صدا برای کودکان متاسفانه دیر دیدم و مثل اینکه مهلتش گذشته اما خیلی تمایل دارم اینکار رو انجام بدم.
    اگه ممکنه منو راهنمایی کنید که کجا و چگونه میشه فایل ضبط شده رو ، فرستاد؟
    ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.