یوفا به تیم‌ها مطابق نتیجه پول می‌دهد

  در شرایطی که فصل جدید این مسابقات از فردا شب (سه‌شنبه) با انجام ۸ بازی در گروه‌های A تا D آغاز می‌شود، اتحادیه فوتبال اروپا در مورد پاداش‌هایی که به تیم‌ها تعلق خواهد گرفت، اطلاعاتی در اختیار عموم قرارداده است.

مطابق گزارش سایت این سازمان، در مرحله گروهی که هر تیم ۳ بازی در دور رفت و ۳ بازی در دور برگشت انجام می‌دهد، به ازای هر برد یک میلیون یورو پاداش به تیم برنده تعلق خواهد گرفت. در صورتی که نتیجه بازی به تساوی ختم شود، هر دو تیم صاحب ۵۰۰ هزار یورو خواهند شد.

مطابق این گزارش هر تیمی که از دور گروهی عبور کرده و به اولین مرحله حذفی‌ (دور یک هشتم نهایی) صعود کند،‌۳٫۵ میلیون یورو پاداش خواهد گرفت. این رقم در حالی پرداخت خواهد شد که در فصل گذشته ۳ میلیون یورو بود.

به همین ترتیب ۸ تیم صعود کرده به دور یک چهارم نهایی به جای رقم ۳٫۳ میلیون یورو ، ۳٫۹ میلیون یورو پاداش خواهند گرفت. در مرحله نیمه نهایی نیز به جای ۴٫۲ میلیون یورو صاحب جایزه ۴٫۹ میلیون یورویی خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید تیم بازنده در فینال مورخ ۲۵ ماه مه سال آینده(۵ خرداد ۹۲ ) در ورزشگاه ویمبلی ۶٫۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و تیم فاتح جام نیز پاداش قهرمانی ۱۰٫۵ میلیونی از یوفا دریافت می‌کند.

این ارقام تا فصل گذشته ۵٫۶ میلیون یورو برای تیم بازنده و ۹ میلیون یورو بابت قهرمان بود.

مطابق این گزارش بایرن مونیخ آلمان که فصل گذشته تا فینال جام پیش رفت و در ایستگاه پایانی مغلوب چلسی انگلیس شد، ۴۱٫۷۳۰ میلیون یورو پاداش از عالی‌ترین سازمان مرجع فوتبال اروپا دریافت کرد.

در حالی که چلسی بخاطر قهرمانی صاحب ۵۹٫۹۳۵ میلیون یورو شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.