یکشنبه، جدال جوانان ایران و کره جنوبی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در گروه اول ایران پس ازپیروزی خیره نماینده شش بر صفر برابر کویت و تساوی صفر بر صفر ژاپن و امارات، با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ژاپن با چهار امتیاز تیم دوم شد و صعود کرد و امارت میزبان با سه تساوی و سه امتیاز از دور رقابتها کنار رفت. کویت هم با یک امتیاز تیم چهارم گروه شد.

در گروه دوم عراق با ۷ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر تیم اول دوم شد تا دربازی مرحله یک چهارم نهایی حریف ژاپن شود. عراق در بازی آخر مرحله گروهی سه بر صفر تایلند را شکست داد. کره جنوبی هم در یک بازی نزدیک یک بر صفر چین را شکست داد تا حریف تیم ملی ایران در بازی یک چهارم نهایی شود.

در این گروه عراق با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۴+ اول شد و کره جنوبی با ۷ امتیاز و تفاضل ۲+ در رده دوم قرار گرفت. تایلند با سه امتیاز سوم و چین بدون امتیاز چهارم شدند و این دو تیم از رقابتها حذف شدند.

امروز بازیهای دو گروه سوم و چهارم به پایان می رسد و در گروه سوم کره شمالی به مصاف ازبکستان می رود و ویتنام با اردن بازی خواهد کرد. کره شمالی و ازبکستان هر دو ۴ امتیاز دارند و اردن با توجه به دو امتیازی بودنش، در صورت برنده دار بودن بازی ازبکستان و کره شمالی و شکست ویتنام و حتی تساوی بازی کره- ازبک و پیروزی بیشتر از ۴ گل مقابل ویتنام شانس صعود دارد.

در گروه چهارم سوریه و استرالیا با چهار امتیاز اول و دوم می باشند و عربستان با سه امتیاز سوم و قطر بدون امتیاز چهارم است. امروز دربازیهای این گروه عربستان و استرالیا یک بازی حساس دارند و سوریه به مصاف قطر می رود تا هر سه تیم استرالیا، عربستان و سوریه شانس صعود داشته باشند.

برنامه بازیهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح است:

یکشنبه ۲۱ آبان

تیم اول گروه سوم- تیم دوم گروه چهارم، ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران

ایران – کره جنوبی، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران

تیم اول گروه چهارم- تیم دوم گروه سوم، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران

عراق – ژاپن، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران

برندگان این چهار دیدار علاوه بر اینکه به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود می نمایند، مستقیما به جام جهانی ۲۰۲۲ ترکیه صعود خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.