یکپارچه شدن جی‌میل و گوگل درایو

۱۱م آذر ، همکاران سیستم- شرکت گوگل گام تازهی در جهت یکپارچه‌سازی خدمات جی‌میل و سرویس پردازش ابری گوگل درایو خود برداشته است.

این گام تازه به کسب و کار‌ها و کاربران جی‌میل اجازه می‌دهد بتوانند فایل‌های بزرگ‌تر و پرحجم تری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

به گزارش وب پایگاه اینترنتی zdnet، اقدام تازه شرکت گوگل یکپارچگی دو لایه‌ای را بین این خدمات به وجود آورده است. یکپارچگی این دو محصول از یک طرف به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های خود را مستقیماً از محیط گوگل درایو به ایمیل خود پیوست کنند و از طرف دیگر آن‌ها را قادر می‌کند تا فایل‌های بسیار سنگینی را که حجم آن‌ها به ۱۰ گیگابایت می‌رسد، از طریق جی‌میل برای یکدیگر ارسال کنند و آن‌ها را با دیگر کاربران جی‌میل به اشتراک بگذارند.

مدیر محصول سرویس جی‌میل در شرکت گوگل در وبلاگ ویژه کسب و کارهای این شرکت گفته یکپارچگی بین این دو خدمات سبب شده حجم فایل‌های قابل پیوست به جی‌میل تا ۴۰۰ برابر افزایش یابد.

وی گفته است فایل‌هایی که از این طریق پیوست می‌شوند، در واقع در محیط پردازش ابری ذخیره شده‌اند و به همین خاطر ارسال و دریافت آن‌ها از طریق جی‌میل آسان‌تر است.

یکی دیگر از نتایج یکپارچه‌سازی بین این دو خدمات این است که کاربران می‌توانند فقط با ارسال لینک فایل ذخیره شده بر روی محیط گوگل درایو آن را به ایمیل خود پیوست کنند و برای دیگر کاربران ارسال کنند.

شرکت گوگل اعلام کرده در عرض چند روز آینده یکپارچگی بین این دو محصول را نهایی خواهد کرد و کاربران خواهند توانست از آن استفاده کنند.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.