پاداش آمریکا برای تروریستها

جام جم آنلاین: کارشناس ایرانی-آمریکایی در گفتگو با مجری شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت: علت تلاش آمریکا برای خارج کردن گروه منافقین از فهرست گروههای تروریستی ، همکاری آن با موساد برای ترور دانشمندان هسته ای ایران بوده است.

مجری شبکه تلویزیونی راشا تودی گفتگویی اختصاصی با جمال عبدی ، مدیر سیاستگذاری شورای ایرانی-آمریکایی در رابطه با تمایل آمریکا به خارج کردن گروه مجاهدین خلق (منافقین) از فهرست گروه های تروریستی وزارت امور خارجه این کشور، ترتیب داد.

جمال عبدی در این خصوص گفت، آنان (منافقین)  فعالیت های تروریستی خود را کنار نگذاشته اند.حتی به اذعان برخی از مقامات آمریکایی که به طور غیررسمی (و ناشناس) صحبت کرده اند، این گروه (منافقین) هنوز به عملیات تروریستی خود، مانند ترور دانشمندان هسته ای ایرانی و اساتید دانشگاه های این کشور، ادامه می دهد.

عبدی تأکید کرد : گذاشتن بمب روی خودروها و منفجر کردن آنها در خیابان های شهرهای ایران برای کشتن شهروندان معمولی ،  همان تروریسم است  و (مقامات آمریکایی) نیز اذعان به تروریستی بودن اینگونه عملیات کرده اند.

عبدی افزود: از این رو علت اصلی این که آمریکا می خواهد این گروه را از فهرست گروه های تروریستی خود حذف کند ، ارتباط وهمکاری آن با اسرائیل و موساد  است.

در میان سیاستمداران تندرو آمریکایی این نقطه نظر وجود دارد که دشمنِ دشمن ما (منافقین که دشمن ایران اند)، دوست ما تلقی می شود.

همچنین در سیاست داخلی آمریکا، اعضایی در کنگره آمریکا وجود دارند که کمک مالی انتخاباتی از گروه منافقین و هواداران آن قبول می کنند.

مقامات سابق آمریکایی مانند رودی جولیانی نیز در حمایت از آنان (منافقین) صحبت کرده اند.این سیاستمداران، دستمزدهای  هنگفتی برای حمایت شان از گروه یاد شده دریافت کرده و می کنند.

جمال عبدی افزود : شبکه بزرگ پولی برای حمایت مالی از این گونه فعالیت ها وجود دارد تا باعث جلب حمایت (اعضای کنگره و سیاستمداران آمریکایی) از این گروه (منافقین) شود. عبدی در خاتمه تأکید کرد، نتیجه گیری (واضح) این است که تندورها در آمریکا، شاید اسرائیل و حتی برخی از کشورهای عربیِ حاشیه خلیج فارس، حقیقتاً از این گروه (منافقین) به عنوان حربه ای علیه ایران استفاده می کنند.( واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.