پاداش ۵۰میلیونی برای دستگیری قاتل سربازان عراقی

۰۷اردیبهشت،

شورشیان مسلح نقابدار در استان الانبار عراق رئیس شورای بیداری عراق، امروز (شنبه) از اختصاص پاداش ۵۰ میلیون دینار به دستگیر کننده قاتلان سه سرباز عراقی در الانبار خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  العالم، “احمد ابوریشه” در گفت وگو با “السومریه نیوز” خاطرنشان کرد: قاتلان سربازان عراقی در الانبار بدون مجازات نخواهند ماند و به همین سبب پاداش ۵۰ میلیون دیناری برای دستگیری آنها در نظر گرفته ایم.

وی تاکید کرد که تجمع و تحصن کنندگان از این جنایت مبرا می باشند و این جنایت کار گروهی پلید است که رویکرد و اهدافی غیر عراقی دارد.

ابوریشه افزود: عشایر الانبار عاملان این جنایت را تحت تعقیب قرار خواهند داد و جانیان از مجازات و عذاب آسمانی رهایی نخواهند یافت.

 

از سوی دیگر “عبدالملک السعدی” روحانی برجسته اهل سنت عراق، امروز (شنبه) برای برقراری آرامش در عراق، با صدور فتوایی، کشتار سربازان ارتش و پلیس عراق را حرام اعلام کرد و از تظاهرکنندگان عراقی خواست از ورود نقاب داران به جمع خود جلوگیری کنند.

پنج قبیله عراقی نیز امروز، در اعتراض به کشته شدن سربازان عراقی در شهر رمادی، خروج خود را از تحصن در استان الانبار اعلام کردند و ضمن دعوت سایر قبایل به پایان دادن به تحصن ها، متعهد به تعقیب تروریست هایی شدند که این سربازان را هدف قرار داده اند.

 

چند تن از علمای استان صلاح الدین نیز روز پنج شنبه قبل خواهان اجتناب از هدف قرار دادن نیروهای امنیتی، ارتش و پلیس عراق و تحصن و تظاهرات به صورت مسالمت آمیز شدند.

شش عشیره نیز امروز در صلاح الدین، متعهد به اجتناب از هدف قرار دادن نیروهای ارتش و پلیس شدند و تاکید کردند که نیروهای امنیتی متعلق به همه عراقی ها می باشند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.