پاسخ به خوانندگان خبرانلاین: اگر استعلام منفی باشد مسکن مهر نخواهید داشت

۲۸ آبان ،

در این رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: در بهمن سال۹۰ در مسکن مهر پرند ثبت نام کردم و تمام مبلغ که تقریبا ۱۱میلیون تومان بود را واریز کردم و ۱ میلیون تومان هم بابت محوطه سازی واریز و کارت قسط را دریافت کرده و یک قسط ازوام را پرداخت کردم. من قرار بود ۳۱/۶/۹۱ خانه را دریافت کنم یک هفته مانده به دریافت گفتند تازه قانون آمده باید استعلام شود. بعد از استعلام گفتند شما واجد شرایط نیستید. چون در تاریخ ۷/۲/۸۵ خانه فروختید. سوال من این است آیا بهتر نبود این استعلام موقع ثبت نام انجام می شد پیش از اینکه ما با هزار و یک امید و زحمت حالا محروم باشیم شما بگوئید ما چکار کنیم. من به همه جا مراجعه کردم همه گفتند هیچ راهی وجود ندارد حتی وزارت راه و شهرسازی خواهش می کنم یک راحل برای من نشان دهید تا ما امیدمان ناامید نشود.
این درحالی است که به نقل از مدیرعامل شرکت عمران پرند، در صورت جواب منفی استعلام با توجه به آنکه این امر به صورت کشوری صورت می گیرد و یکی از شرط های اساسی دریافت مسکن مهر نداشتن هیچ گونه ملک و زمین است و همچنین عدم فروش ملک تا ۵ سال گذشته بنابراین درشرایطی که جواب استعلام منفی باشد قانون اجازه واگذاری را به وزارت راه و شهرسازی نمی دهد.
به گفته صابونی، سبب تاخیر در استعلام مربوط به عدم همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مسکن مهر بوده که نتیجه آن تاخیر در استعلام ها بوده است.
وی متذکرشد: پس از توافق های صورت گرفته متقاضیان مسکن مهر در هر کجای کشور باید مبلغ ۸ هزار تومان به ازای هر نفر به سازمان ثبت اسناد و املاک واریز و منتظر نتیجه استعلام خود باشند.

 ۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.