پاسخ به سوال خوانندگان خبرآنلاین: در تامین بعضی از قطعات پراید فول آپشن بامشکلاتی مواجه هستیم

۹ م دیماه ،

دراین زمینه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: چرا شما پیگیری نمیکنید؟ بار سوم که مشکلی را بیان میکنیم هیچ فردی هم پاسخ گو نیست.
چرا شرکت سایپا پاسخ گو نیست؟
خودرو ما را نمیدهند قرارداد ما را یک طرفه سه ماه کرده اند. به زور میخواهند خودرو مارا با خودروی غیر استاندارد تعویض نمایند. سبب چیست نمیدانم. جالب تر هیچ نهادی هم پاسخ گو نیست .آقای مدیر عامل سایپا چطور تا دیروز ظرفیت تولید پراید ex داشتید و ثبت نام میکردید امروز ندارید؟ مطمئنم ما جز خسته کردن خود از این اظهار نظر هیچ کار دیگری نمیتوانیم بکنیم .
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی ساپیا تاکید دارد: در تامین بعضی از قطعات پراید فول آپشن بامشکلاتی مواجه هستیم که اگر مشتری این خودرو عجله ای نداشته باشد می تواند منتظر تحویل آن شود.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، پرایدهای دیگر بی کیفیت نیستند و تفاوت کوچکی با خودرو فول آپشن دارند. پراید ای ایکس ایربگ و فرمان هیدرولیک دارد درحالیکه پراید اس ال همه امکانات را دارد و پراید اس ایکس ایربک ندارد. این تفاوت ها را به سبب افزایش قمیت این خودروها هست و اگر متقاضی تمایل داشته باشد خودرویی ارزان تر تهیه کند می تواند پرایدی انتخاب کند که فرمان هیدرولیک ندارد. بنابراین این خودروها از نظر فنی هیچگونه فرقی با هم ندارند.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.