پاسخ به نگرانی متقاضیان تحویل آبان،آذرودی تندر۹۰

۲۱م دیماه ،

در این خبر سعی شده به نقل از معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو به بخشی از دل نگرانی های متقاضیان تحویل آبان، آذر و دی این خودرو پاسخ داده شود.
برخی از خوانندگان خبرآنلاین خودروی تحویلی خود در این سه ماه را دریافت نکرده اند و به دنبال پاسخگویی مسوولان در خصوص عدم تحویل آن و زمان مشخص تحویل شده اند.
به عنوان مثال یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: چرا دعوت نامه های تندر ۹۰ تحویلی دی ماه ایران خودرو هنوز ارسال نشده ما که تیر ثبت نام کردیم و ۷۰ درصد پول خودرو رو پرداخت کردیم و یه بار افزایش قیمت به ما شامل شده ایاشرکت منتظر چانه زنی افزایش دوباره می باشند؟
این درحالی است که براساس اظهارات معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آنها دی ماه است اگر عجله برای تحویل خودرو دارند می توانند خودروی خود را تبدیل کنند و زودتر تحویل بگیرند.
به گفته بابایی اگر تمایلی به تبدیل نیست باید کمی صبرداشته باشند.
وی درعین حال در خصوص متقاضیانی که موعد تحویل تندر۹۰ آنها آبان و آذربوده تاکید کرد: تندر ۹۰ مشکل ایربگ دارد اما پیشنهاد می کنم اگر نیاز مبرم به خودرو دارید لطف کنید خودرو خود را تغییر دهید. اما اگر برای گرفتن تندر اصرار دارید باید صبر کنید تا انشاالله با مساعدت راهنمایی و رانندگی با تأخیر خودرو را تحویل دهیم.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.