پاسخ حماس iبه حملات اسرائیل”عزتمند” است/ پایان دوران مصونیت نظامی رژیم صهیونیستی

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسخ موشکی حماس iبه حملات کور موشکی تل آویو “عزتمند” است، گفت: فلسطینی ها امروز مصمم، با قدرت و بسیار جدی از موجودیت و آرمانهای خود دفاع کرده و شرایط تازهی را در منطقه پدید آورده اند.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی iبه ساکنان بی دفاع نوار غزه در سه روز اخیر گفت: پاسخ قاطع و کوبنده مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اندک موجودیت باقیمانده اسرائیل را از بین خواهد برد.

وی در ادامه، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را از عوامل زمینه ساز قدرت گیری حلقه مقاومت در برابر رژیم جعلی صهیونیستی دانست و افزود: موقعیت رژیم صهیونیستی در قبل iبه گونه ای بود که خود را قدرت برتر منطقه می دانست و همین عامل سبب می شد تا بعضی دولت ها و حکومتهای مرتجع در پی سازش با این رژیم نامشروع باشند اما اکنون این رژیم با واکنش هایی از جانب فلسطینیان مواجه شده است که غیرقابل پیش بینی و تصور است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه موقعیت امروز رژیم صهیونیستی در مقایسه با قبل تفاوت بسیاری کرده است، تصریح کرد: فلسطینی ها مصمم، با قدرت و بسیار جدی از موجودیت و آرمانهای خود دفاع کرده و شرایط تازهی را در منطقه پدید آورده اند.

وی پاسخ موشکی حماس iبه حملات کور موشکی تل آویو را “عزتمند” توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی امروز دیگر از مصونیت نظامی برخوردار نیست و می داند که نمی تواند iبه صورت یکجانبه اقدامی علیه مقاومت داشته باشد.

سردار جوانی در پایان مجموعه تحولات منطقه را iبه نفع جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز همگان شاهدند که روز iبه روز عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ تر می گردد، چرا که آنها دچار اشتباه بزرگی شده اند و با پاسخ کوبنده ای که از مقاومت فلسطین دریافت می کنند اندک موجودیت خود را نیز از دست خواهند داد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.