پاسخ دایی به کریمی:تو به ما نمیخوری!!!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در سه شنبه, ۱۱ نوامبر ۲۰۲۴ در ورزش
پاسخ دایی به کریمی:کبوتر با کبوتر؛باز با باز

علی دایی تنها چند دقیقه بعد از حرف های علی کریمی در ۹۰ به گفته های همبازی سابقش پاسخ داد. درحالی که علی کریمی تنها درباره شخصیت دایی یک لحظه سخن گفته بود ، دایی در این برنامه حرف هایش را درباره مربی تیم ملی گفت.

 علی دایی که برای شکایت وزیر ورزش روی خط برنامه آمده بود سعی کرد تا خیلی سریع به حرف های کریمی درباره منفعت طلبی اش هم پاسخ بدهد. او در این باره گفت:«باید یکسری چیزها را یادآوری کنم. اتفاقاتی که در گذشته در فوتبال ما افتاده، از یاد مردم نرفته است. از اخراج در بازی‌ها گرفته تا جام جهانی آلمان و درگیری با مربیان ملی و باشگاهی. می توانید از مربیانی مثل ژوزه، دنیزلی، برانکو و دیگران بپرسید که چه کسانی دنبال منافعشان بودند. یک ضرب المثلی هم هست که می گوید “کبوتر با کبوتر، باز با باز”!»

دایی حتی به همین گفته ها بسنده نکرد و رفت سراغ پرونده استیل آذین. او گفت:« ایشان از رفاقت صحبت می کند. شما یادتان است که او در ماه رمضان از استیل آذین اخراج شد و آن هجمه ای که ایجاد شد، چه کسی چه کارهایی کرد؟ مردم بهتر از همه ما را می شناسند. به هر حال من هیچ وقت توهین نکرده ام.»

مربی سابق پرسپولیس درباره حکم بازداشت مایلی کهن که به خاطر شکایت او صادر شده هم گفت:« اگر قرار باشد به خاطر اینکه ایشان مربی من بوده است، هر کاری را انجام دهد که نمی شود. با تمام احترامی که برای کانون مربیان قائلم، آنها بیانیه ای دادند که انگار من مجرم هستم! خدمات افرادی فوتبالی قابل ستایش است ولی اینطور هم نیست که اگر کسی خدمت کرد، قانون را نادیده گرفت. اگر اینطور باشد که مارادونا و پله باید آدم بکُشند!من باعث به زندان رفتن هیچکس نشدم. اگر هم دادگاه رایی را صادر کرده است به خاطر صحبت های خودشان بوده است.»

خبرآنلاین


تی وی پلاس – ورزش
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.