پاسخ دندان‌شکن سوریه در صورت تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی

۱۶خردادماه،

یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به تهدید اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مورد هدف‌قرار دادن تجهیزات ارسالی روسیه به سوریه گفت: نبرد احتمالی سوریه و رژیم صهیونیستی نبرد تعیین سرنوشت است و این جنگ از نوع نبردهای نهایی خواهد بود و دامنه جنگ در سطح بین‌المللی گسترش خواهد یافت.

” غلامحسین خورشیدی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدید اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه تجهیزات ارسالی روسیه به سوریه گفت: روس‌ها از دیرباز در صدد حفظ حاشیه قدرت خود بوده و در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی هم حاشیه قدرت آمریکا محسوب می‌شود و درگیری میان این رژیم و سوریه در حقیقت برخورد دو قدرت بین‌المللی است.

وی افزود: روسیه اگر بخواهد با رژیم اشغالگر صهیونیستی برخورد کند راه انجام این کار را به خوبی بلد است.

خورشیدی احتمال عملی شدن تهدید رژیم غاصب صهیونیستی را جدی ندانست و تصریح کرد: پاسخ روسیه به صورت نظامی محتمل نیست چراکه معامله‌گری سیاسی روس‌ها ایجاب می‌کند به صورت نظامی پاسخگوی ماجراجویی احتمالی این رژیم غاصب نباشند و یا لااقل این پاسخ نظامی به صورت غیرمستقیم باشد.

وی ادامه داد:  ممکن است از طریق تقویت سوریه پاسخ نظامی غیرمستقیمی به رژیم جنایتکار صهیونیستی داده شود.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: روس‌ها توان پاسخگویی به صورت موردی و غیر‌پایدار به ماجراجویی رژیم جعلی صهیونیستی را دارا می باشند.

خورشیدی با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی ورود رژیم اشغالگر قدس به جنگ تمام عیار و منطقه‌ای علیه سوریه در راستای منافع این رژیم غاصب ندانست و اظهار داشت: دامنه این جنگ از منطقه فراتر خواهد رفت و بسیاری از کشورها درگیر آن خواهند شد.

وی در پایان نبرد احتمالی سوریه و رژیم جعلی صهیونیستی را نبرد تعیین سرنوشت خواند و آن را با جنگ‌های فرسایشی منطقه متفاوت ارزیابی و خاطرنشان: این جنگ از نوع نبردهای نهایی خواهد بود و دامنه جنگ درسطح بین‌المللی گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.