پاسخ دندان شکن به توطئه دشمنان داده شود/ رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر شنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به تولید فیلم موهن علیه نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: سران استکبار در دشمنی با مسلمانان راهی را در پیش گرفتند که در زمان رسول الله (ص) ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها با پیامبر اسلام به دشمنی می‌پرداختند.

انقلاب اسلامی منشا بیداری اسلامی در سراسر جهان شده است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشأ جنبش بیداری اسلامی در کل جهان شده است، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و قرآن با دسیسه‌های فراوان در پی مقابله با انقلاب اسلامی برآمدند، ولی همیشه با شکست مواجه شدند.

این مرجع تقلید با اشاره به ایستادگی قاطع امام راحل در برابر حماقت‌های دشمنان ادامه داد: امام راحل با قاطعیت در مقابل سلمان رشدی ایستادند و حکم ارتداد آن کافر را صادر کردند و به همه جهانیان ثابت کردند که حرکت‌های توهین به مقدسات اسلامی جریانی است که توسط استکبار جهانی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

دشمنان اسلام ترس خود را از طریق توهین به مقدسات مسلمانان نشان می‌دهند

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه سران استکبار و اسرائیل از بیداری اسلامی به وحشت افتادند؛ تصریح کرد: دشمنان و رژیم صهیونستی از بیداری اسلامی منطقه به وحشت افتاده‌اند و ترس خود را از طریق به توهین به مقدسات مسلمانان نشان می‌دهند.

مسلمانان پاسخی دندان شکن به توطئه سران استکبار بدهند

وی با بیان اینکه مسلمانان ساکت نخواهند نشست، ادامه داد: از همین جا از همه مسلمانان درخواست می‌کنیم که در مقابل این توطئه سران استکبار و اسرائیل ساکت ننشینند و جواب دندان شکنی به آن‌ها بدهند تا دیگر به فکر توهین به مقدسات مسلمانان نباشند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در پایان با اشاره به اجلاس «نم» در تهران ادامه داد: همانطوری که در اجلاس تهران ۱۲۰ کشور اذعان کردند که رژیم صهیونیستی به پایان خط خود رسیده باید سران استکبار بدانند که با این حماقت‌ها نمی‌توانند گسترش اسلام که دین جهانی است را بگیرند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.