پاسخ رئیس‌جمهور منتخب به پیام تبریک پادشاه عربستان

۰۱ تیرماه ۱۳،

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب در پاسخ به پیام تبریک پادشاه عربستان اظهار امیدواری کرد با تدابیر ایران و عربستان سعودی، صلح و ثبات به منطقه باز گردد.

به گزارش گروه سیاسیممتازنیوز، حجت‌الاسلام‎والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب در پاسخ به پیام تبریک “‌عبدالله بن عبدالعزیز” پادشاه عربستان سعودی اظهار اطمینان کرده است با تدابیر روسای کشورهای منطقه به خصوص جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، صلح و ثبات به نفع مردم‌، به منطقه بازخواهد گشت.

حچت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی خاطرنشان کرده است: از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره توجه به منطقه و کشورهای همسایه بوده و در دولت تازه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس‌جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک “‌محمد وحید” رییس جمهور‌ کشور مالدیو نیز بر توسعه روابط دوستانه ایران و مالدیو و تقویت روابط با کشورهای اسلامی و منطقه تاکید کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی همچنین در پاسخ به پیام تبریک “‌نبیه بری” رییس مجلس نمایندگان لبنان با یادآوری اینکه توسعه و تعمیق روابط برادرانه و دوستانه ایران و لبنان همواره از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بوده‌، بر تلاش‌های دولت یازدهم ایران برای تقویت هرچه بیشتر مناسبات تهران و بیروت تاکید کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.