پاسخ سپاه به ادعای آمریکایی‌ها: یکبار دیگر پهپادهای تان را شمارش کنید /لازم باشد اطلاعات تازه رو می کنیم

۱۵م آذر ،

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: آمریکا دیر یا زود شکار این پهپاد را تأیید می‌کند. یکبار دیگر پهپادهایشان را شمارش کنند.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی دربارهٔ ادعای مقامات نظامی آمریکا مبنی بر اینکه پهپاد شکار شده آمریکا در ایران متعلق به ما نیست، گفت: آمریکایی‌هادر قضیه شکار آرکیو ۱۷۰ هم اینگونه صحبت‌ها‌یی را مطرح کردند ولی بعدها گفتند که این مسئله قابل بررسی است.

وی افزود: فرماندهان نیروی دریایی آنها امروز نیز اعلام کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد، ولی بلافاصله یک مقام دیگر آمریکایی گفته که تلویزیون ایران تصاویر این پهپاد را پخش کرده است؛ این مسئله برای ما دارای مفهوم است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه کسانی که علم اینگونه اقدامات را می‌دانند، با اهمیت این موضوع آشنا می باشند، تصریح کرد: توانمندی ما بیشتر از این حرفهاست و مطمئن هستم که در آینده نزدیک، دیر یا زود خودشان این شکار را تأیید خواهند کرد.

سردار شریف دربارهٔ اینکه گفته می‌شود که این پهپاد در ماه‌های اخیر شکار شده است نیز تأکید کرد: ما گفته‌ایم که این اتفاق در منطقه خلیج فارس رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: به فرمانده آمریکایی پیشنهاد می‌کنم که یکبار دیگر پهپادهایش را به طور دقیق شمارش کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر نیاز باشد اطلاعات تازهتری از این شکار اعلام خواهیم کرد.

سردار شریف با اشاره به اینکه این اقدام سپاه عظمت برای انقلاب و خفت و خواری برای آمریکایی‌ها به همراه دارد، تأکید کرد: “چشم عقاب” برای آنها بسیار مهم بود و برای همین دلشان نمی‌خواهد که در این قائله بازنده باشند.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: آنها ما را خوب می‌شناسند، این موضوع آنچنان محکم است که اگر نیاز باشد چیزی را رو می‌کنیم که آنها آبرویشان برود لذا دوباره پیشنهاد می‌کنم که فرمانده آمریکایی پهپادهایش را به دقت شمارش کند.
 

۱۷۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.