پاسخ شهرداری به خبرآنلاین: تونل نیایش تا پایان امسال به اتمام می رسد

۱۸م آذر ،

یکی از خوانندگان با نام فراز نوشته بود: احتراما ۲ سال است که ساکنان خیابان تور در خیابان جردن منطقه ۳ شهرداری از بی مبالاتی و ضعف مدیریت این منطقه رنج می برند. ۲ سال است که انتهای خیابان به کارگاه ساخت تونل نیایش تبدیل شده و پیمانکار نه تنها کار را بعد از گذشت ماهها از موعد تحویل تمام نکرده اند. بلکه بارها کامیون های حمل سیمان را درمحل می شویند. این کارباعث می گردد علاوه برآلودگی سیمان درهوای منطقه انتهای خیابان به لجن زاری ازسیمان و گل تبدیل شود که زندگی ساکنین منطقه را به کثافت کشیده است. تمیزکردن کامیون های سبب می گردد تا مردم هنگام تردد تا زانو درسیمان فرو روند. شهردار منطقه کجاست؟ لطفا با ارسال خبرنگار به موضوع بپردازید.
فرجادی قائم مقام مجری طرح وتونل نیایش دربارهٔ مشکل مطرح شده این خواننده گفت:«بهرحال این پروژه یکی ازمهمترین پروژه های عمرانی شهرتهران بحساب می آید. البته درتمام مناطقی که این پروژه درآن جا درحال احداث است از مردم عذر خواهی کرده ایم. تمام کارهای عمرانی رفت و آمد و تردد های خاصی را طلب می کند. این پروژه هم که یکی ازبزرگترین پروژه های عمرانی تهران است و شرایط خاصی درساخت خود دارد.»
وی ادامه داد:« ازسوی دیگر در این مدت اگرشکایتی هم ازمزاحمت های احتمالی این پروژه وجود داشته رسیدگی کرده ایم. حتی پنجره های همسایگان را دوجداره کرده ایم وکوشیده ایم تا رضایت آنها را به طور کامل جلب کنیم. شهروند محترمی که این کامنت را گذاشته مطمئن باشد، پیگیری موضوع مطرح شده اش هستیم، آن را دربرنامه کاریمان قرارمی دهیم و نسبت به رفع این مشکل اقدام خواهیم کرد.»
قائم مقام مجری طرح تونل نیایش دربارهٔ زمان اتمام ساخت تونل نیایش نیز گفت:«ساخت تونل طبق برنامه پیش می رود وانشالله اگرمشکلی نباشد طبق قول معاونت فنی وشهردارتا پایان امسال مراحل ساخت آن به اتمام خواهد رسید.» 
۴۵۲۳۵ 
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.