پاسخ معاون فروش ایران خودرو به خوانندگان: تحویل سورن با مشکل مواجه شده؛ صبورباشید

۲۷م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: باسلام اینجانب مورخ ۹۱/۰۸/۰۱به شماره ردیف قرارداد۶۹۰۰۳۷۸وشماره مشتری۸۴۳۰۲۱۳۲۱مبلغ۲۵۶,۳۰۰,۰۰۰ریال جهت خرید سورنELXموتورEF7بنزینی ثبت نام کرده به قول خودشان فروش فوری۳۰روزه ولی تاکنون هیچ گونه کاری درخور مشتریان ایرانخودرو باشد انجام نشده لذا به سازمان ارتباط مشتریان شکایت کرده به شماره شکایتCRM-230704-JCMCولی متاسفانه فقط جوابهای نامفهوم ارائه می گردد رینگ آلومینیم نداریم. لطفا من را راهنمائی کنید که فقط خودروی ثبت نامی خودرا طبق مقررات تحویل بگیرم چراکه باانجام اینگونه ثبت نامها فقط وام بابهره پائین وراحت را از مشتریان دریافت میدارند وهیچ. والاسلام بخشی
یکی دیگر از خوانندگان ما هم به این نکته اشاره کرده و نوشته:باسلام میخواستم بدانم چرا خودروی خریداری شده به ردیف قرارداد۶۹۰۰۳۷۸ و به شماره مشتری۸۴۳۰۲۱۳۲۱ مورخ۹۱/۰۸/۰۱تحویل فوری سورنELXموتور ملی بنزینی هنوزمورخ۹۱/۰۹/۲۵تحویل نشده اینجانب را در رفع این مشکل یاری فرمائید.
دیگر خواننده ما هم در این خصوص می نویسد:با سلام. بنده یک دستگاه سورن ELX در تاریخ ۹۱/۰۸/۰۱ ثبت نام کردم ولی تا امروز ۹۱/۰۹/۲۵ فاکتور نشده است. بعد از کلی پیگیری می گویند معلوم نیست. لطفا پیگیری کنید پس چه زمانی سورن های ثبت نامی مهر وآبان را می دهند. ردیف قرارداد من هم ۶۹۰۰۳۷۸ است.
این درحالی است که معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره برمشخص نبودن زمان تحویل این خودرو تاکید کرد: در حال حاضر در تامین این خودرو دچار مشکل شده این و باید مشتریان ما کمی صبر داشته باشند.
به گفته عبدالله بابایی، ایران خودرو باید هزار دستگاه سورن EF7، را تحویل بدهد و به زودی اینکاررا انجام خواهد داد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. محمود:

    با سلام-اینجانب در۹۱/۴/۲۱در طرح (حمایت از سرمایه ایرانی و تولید ملی )اقدام به ثبت نام رانا کردم-تحویل شد اسفند ماه-اکنون بعد از یکسال خودرو در صدد فاکتور شدن است .اما کدام سرمایه ملی -چه طرحی چه کشکی.برای خودرو ۲۹۵۷۰۰۰۰تومان ازما دریافت کرده.
    من که به نوبه خود یک ریال بیشتر از قیمت واقعی را حلال نمی دانم. کماکان بعد از خداوند باریتعالی به هر جایی که بتوانم تاحق خود را بگیرم شکایت خواهم کرد.

  2. طلبکار:

    جناب آقای معاون !حضرتعالی قیمت صبر مردم را می دهید؟ قرار بود بهمن ماه تحویل بگیرمولی هنوز خبری نیست چطور به خودتان اجازه میدهید با سرمایه های مردم اینقدر راحت برخورد کنید ؟! قیمت صبر را کی می پردازد با این آشفته بازار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. سمیه علیشاهی:

    سلام اگه میشه یه جواب قطعی برای تحویل سورن ثبت نامی مهر بدین خیلی وقت منتظریم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.