پاسخ نماینده سفارت ایران در ارمنستان به ادعاهای واهی دیپلمات پیشین رژیم صهیونیستی

۱۳م آذر ،

؛در پی اظهارات باروخ بن نریا، استاد دانشگاه بیت المقدس و سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در گرجستان و ارمنستان مبنی بر این ادعا که برنامه هسته‌یی ایران تهدیدی برای امنیت منطقه است، سفارت کشورمان در ارمنستان بر صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌یی ایران تاکید کرد.

 اظهارات این دیپلمات پیشین رژیم صهیونیستی در حالی در همایش «پویایی امنیت منطقه‌یی در قفقاز جنوبی» در ایروان مطرح شد که نماینده سفارت ایران در این همایش به وی پاسخ داد.

او با رد اظهارات این فرد صهیونیست و بی‌اساس خواندن ادعاهای واهی وی، ضمن تبیین برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی صلح‌آمیز ایران و رویکرد سازنده کشورمان در تحولات منطقه‌یی و بین‌المللی و روابط دوستانه آن با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای همسایه، به جنایات رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در منطقه و توطئه‌ها و فرافکنی این رژیم به منظور خروج از بحران اشاره کرد.

وی گفت: کشورهای منطقه خودشان می‌توانند برای خودشان تصمیم بگیرند و نیازی به دخالت و توطئه رژیم صهیونیستی ندارند.

رایزن سفارت ایران در ارمنستان، رژیمی که دارای صدها کلاهک هسته‌یی بوده و دستش به خون کودکان و زنان بی‌گناه فلسطین آغشته است را تهدید واقعی برای صلح و امنیت جهانی دانست و گفت: رژیم جنایتکاری که همواره دیگران را تهدید می‌کند نمی‌تواند مدافع امنیت باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.