پاسخ وزارت بهداشت به کاربر خبر آنلاین:در صورت پرداخت وجه خارج از صورتحساب می توانید شکایت کنید

بخصوص این که گاهی برخی از مراکز درمانی آن گونه باید به قانون عمل نمی کنند و خود سرانه رفتار می کنند برای مثال ساناز یکی از کاربران خبر آنلاین در این مورد نوشته:چرا برخی از پزشکان در بیمارستان بدون ارائه فاکتور پول می گیرند؟
واما دفتر نظارت واعتبار بخشی امور درمان در پاسخ به این سوال گفت:هر گونه پرداخت وجه خارج از صورت حساب صادره از طریق حسابداری بیمارستان غیر قانونی وقابل پیگیری است و بیماران در صورت مواجه هر گونه پرداخت وجه خارج از صورتحساب ،موضوع را به مسئول فنی بیمارستان اطلاع رسانی ودرخواست رسیدگی نمایند ودر صورت عدم رسیدگی شکوائیه خود را بصورت کتبی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مربوطه ارسال و سپس پیگیری نمایند.

و البته این در حالی است که پدیده زیرمیزی در بیمارستان های دولتی به پدیده رایجی تبدیل شده است تا جایی که وزیر بهداشت در آخرین اظهار نظر در این مورد این پزشکان را تهدید به اخراج کرد .

وزیر بهداشت می گوید: راه حل اساسی حذف کامل زیرمیزی پزشکان، اجرای کامل برنامه پزشک خانواده و اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان سهم وزارت بهداشت از هدفمندی یارانه‌ها است اما دانشگاههای علوم پزشکی کماکان اگر با موردی از شکایت از زیرمیزی پزشکان برخورد کنند، آنها را اخراج می‌کنند.

۴۵۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.