پاسخ iبه سوال خوانندگان خبرآنلاین: رانا iبه مرور iبهتر می گردد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من هفته پیش بالاخره رانایی را که خرداد ثبت نام کرده بودم تحویل گرفتم. ماشینی که ۶٫۵ میلیون گرانتر از قیمتی که گفته بودند برام آب خورد! ولی این کل ماجرا نبود!
ماشینی که تبلیغ کردند و روی پایگاه اینترنتی ایران خودرو عکس های آن را گذاشتند، فضای داخلی و تودوزی آن در حد ۲۰۶ بود ولی این خودرویی که تحویل دادند، iبه قدری ارزان و کم کیفیت کار کردند که کیفیت آن بین پراید و ال۹۰ هست (نه iبه بدی پراید ولی حتی نه iبه متوسطی ال۹۰). کیفیت پلاستیک مصرفی در این خودرو بسیار پایین است. حتی این شاسی های قفل کردن در از داخل از طراحی ماشین حذف شده! خلاصه حس من این است که ایران خودرو گران فروشی و کم فروشی کرده است. هرچند حتما روابط عمومی در جواب بخشی را تکذیت و بخشی را توجیه میکند.
این درحالی است که عبدالله بابایی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: در هر جای دنیا خودرویی که برای اولین بار وارد بازار می گردد نسبت iبه دیگر خودروهای تولیدی بعد از آن همراه با ایراداتی خواهد بود که iبه مرور وقت اصلاح می گردد.
بابایی معتقد است: iبه سبب تاخیر در تحویل ماسعی کردیم این خودرو را iبه تولید برسانیم و با توسعه کار اصلاحاتی در این خودرو صورت خواهد گرفت.

۴۵/۲۲۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.