پاکسازی محیط از وجود کارتن خوابها با آغاز فصل سرما

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

غلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌همزمان با آغاز فصل سرما در راستای طرح ساماندهی کاتن خوابها از سطح شهر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه با همکاری کارشناس حقوقی ناحیه و کلانتری ۱۷۲ احترام به جمع آوری کارتن خوابها از سطح ناحیه کرد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح پاکسازی چهره شهر از وجود کارتن خوابها و معتادان است که در این اقدام کارتن خوابها و معتادان پس از جمع ‌آوری به مرکز شفق و مرکز جامع خدمات حمایتی منتقل شدند.

غلامی اذعان داشت: با توجه به شروع فصل سرما و بارش برف و باران این طرح تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

 شهردار ناحیه ۵ همچنین از اجرای طرح هبه خبر داد و گفت: این طرح که با همکاری اداره اجتماعی ناحیه و مرکز جامع خدمات حمایتی اجرا می شود نسبت به جمع آوری اقلام شهروندان و اهدا آن به نیازمندان در سطح محلات اجرا می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در طرح هبه شهروندان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و با حضور عوامل این مرکز اقلام نو و اجناس مازاد و اهدایی آ‌نان، جمع آوری و پس از تعمیر و نوسازی به خانواده های نیازمند تحویل داده می شود.

غلامی خاطرنشان کرد: طرح هبه از سال ۸۷ به  هدف مشارکت معنوی شهروندان از سوی شهرداری تهران به اجرا در آمد و شهروندان هم روزه می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ و ارتباط با شورایاران و مدیران محلات اقلام خود را به مامورانی که دارای کارت شناسایی هستند تحویل دهند و پس از تحویل اقلام خود رسید آن را دریافت کنند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.