پانته آ بهرام مهمان ویژه برنامه “هفت” می شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

“پانته‌آ بهرام” بازیگری که این روزها دو فیلم “تراژدی و بیگانه” با بازی او بر پرده سینماها نقش بسته میهمان ویژه برنامه هفت خواهد بود. به گزارش فارس، محمود گبرلو تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی هفت در برنامه این هفته خود گفتگوی ویژه‌اش را اختصاص به پانته آ بهرام داده است، بازیگری که این روزها دو فیلم تراژدی و بیگانه با بازی او  بر پرده سینماها نقش بسته است.پانته آ بهرام مهمان ویژه برنامه هفت

همچنین هفت به احترام  درگذشت انوشیروان ارجمند بازیگر توانمند سینمای ایران گفتگو و آیتم های ویژه ای در نظر گرفته است و قرار شده در فواصل برنامه هنرمندان سینما درباره زنده یاد ارجمند با محمود گبرلو به گفتگو بپردازند.

پرده آخر برنامه این هفته هفت هم اختصاص به  رویارویی دو منتقد بر سر اولین فیلم بلند سینمایی شهاب حسینی دارد ، مانی باغبانی و شاهین شجری کهن قصد دارند درباره ساکن طبقه وسط که این روزها فروش قابل ملاحظه ای را هم تجربه کرده به بحث و تبادل نظر بپردازند.

همچنین قرار است آیتم های ویژه‌ای مانند: از هفت تا هفت ، گزارش سرزده هفت از هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر،گزارش ویژه شورای صنفی نمایش،پشت صحنه فیلم و… در فواصل برنامه پخش شوند.
هفت جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.