پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی برگزار می شود

پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی برگزار می شود

تهران – پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ۱۶ مهرماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش جهاد دانشگاهی ، این جشنواره در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه انجام می شود که در بخش اصلی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی (جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار گرفت.

بنابر گزارش دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین جشنواره پژوهش برتر دانشجویی، ۵۴۸ پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به دبیرخانه ارسال شده است.

لازم به ذکر است ، این جشنواره هر ساله از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی ، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

پانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ۱۶ مهر در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

جشنواره پایان نامه سال دانشجویی

 

پایان نامه سال دانشجویی

 

پایان نامه


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.