پاکسازی یک منطقه دیگر از وجود افراد مسلح / رد پای آمریکا در انفجار دمشق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون سوریه، نیروهای مسلح سوریه با تعقیب افراد مسلح تروریست در ادلب، تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

در عملیات نیروهای مسلح سوریه، مقادیر زیادی سلاح و مهمات از آنها به دست آمد.

این رسانه همچنین گزارش داد واحدهایی از ارتش سوریه، منطقه سلقین را به طور کامل از وجود افراد مسلح پاکسازی کردند.

این رسانه همچنین از کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ فرد مسلح خبر داد که یکی از آنها تابعیت سودانی داشته است.

رد پای آمریکا در انفجار تروریستی اخیر دمشق

خبر دیگر اینکه مصطفی حمدان عضو هیئت فرماندهی جنبش مستقل ناصری ها در لبنان، آمریکا را به دست داشتن در انفجار هفته گذشته در پایتخت سوریه متهم کرد.
 

وی در گفتگو با المنار تاکید کرد انفجار هفته قبل در ساختمان مرکز امنیت ملی دمشق، یک عملیات اطلاعاتی آمریکایی – اسرائیلی بود.
 

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات تروریستی بمبها با دقت بسیاری در مرکز امنیت ملی کارگذاشته شده بود.

حمدان با بیان اینکه، نیروهای ارتش سوریه دستور دارند که هر خرابکاری را هدف قرار دهند، افزود: امروز جنگ بین حامیان اسرائیل و مخالفان این رژیم است.
 

کشته شدن یک جوان تونسی الاصل عضو القاعده در دمشق به گزارش مهر، شبکه الدنیا به نقل از منابع تونسی از کشته شدن یک جوان تونسی الاصل عضو القاعده در جریان عملیات نیروهای ارتش برای پاکسازی منطقه المیدان دمشق خبر داد.
 

این جوان که نام وی مروان العاشوری است، فریب حامیان گروههای تروریستی را خورده و برای شرکت در آنچه جهاد در سوریه خوانده شده، به این کشور منتقل می شود و به گروه موسوم به جبهه نصره الشام که یکی از شاخه های شبکه القاعده است، می پیوندد، وی به همراه تروریستهای دیگری منطقه المیدان دمشق را به جولانگاه خود تبدیل کرده و آرامش و امنیت مردم را به خطر انداخته بودند که نیروهای ارتش در یک عملیات گسترده، این منطقه را از وجود تروریستهای مسلح پاکسازی کردند و هم اکنون مردم در حال بازگشت به خانه های خود هستند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.