پایان جشنواره محیط‌زیست شهری با هدف عمومی‌سازی فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست

محیط زیست > شهری– گروه شهری:
جشنواره محیط‌زیست شهری با محوریت مدیریت پسماند که به‌مدت پنج شب در بوستان ولایت برپا بود، با حضور اعضای شورای شهر و معاونان شهردار تهران و با استقبال گسترده مردم به‌کار خود پایان داد.

هادی حیدر‌زاده، رئیس ستاد توسعه پایدار محیط‌زیست شهرداری تهران درباره برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره توانسته به اهداف خود که گسترش و عمومی‌سازی‌ فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست بود دست پیدا کند چرا که مردم با استقبال خود نشان دادند که محیط‌زیست دغدغه بسیاری از آنهاست. وی در ادامه افزود: رضایت مردم و ایجاد دغدغه در آنها مهم‌ترین هدفی بود که دنبال می‌کردیم که این اتفاق با همکاری شهرداری مناطق و معاونت‌های مختلف شهرداری تهران و مدیریت جشنواره با زحمات افراد زیادی در جنوب پایتخت به نتیجه رسید. همچنین مرتضی طلایی، عضو شورای شهر تهران در مراسم اختتامیه جشنواره با قدردانی از شهردار تهران تأکید کرد:

تشکر از زحمات برگزار‌کنندگان این جشنواره از رفتگر این پارک تا مدیریت پارک، شکر خالق است. رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران نیز در بازدید از جشنواره در شب اختتامیه گفت: پایداری محیط‌زیست به‌معنای حفظ و نگهداری طولانی مدت منابع ارزشمند، تنها در بستر توسعه انسانی حاصل شده و حفظ محیط‌زیست شهری با تغییر رفتارهای مردم ممکن می‌شود. معصومه ابتکار با بیان اینکه رویکرد جشنواره به مدیریت پسماند بسیار هوشمندانه است، اظهار داشت: این انتخاب ناشی از دقت نظر مسئولان برگزاری و اهمیت داشتن شهری سالم و پاکیزه برای مردم است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.