پایان ساخت سکوی قهرمانی جام حذفی در دقیقه ۹۰!

۱۵اردیبهشت،

ساخت سکوی قهرمانی جام حذفی دو ساعت مانده به آغاز دیدار فینال تمام شد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که در برگزاری رقابت‌های حساس پایتخت در شورای تامین استان راهکارهای مختلفی برای هرچه بهتر برگزار شدن رقابت‌های فوتبال اندیشیده می‌شود، این بار تمهیدات پلیس تهران برای کنترل ترافیک سبب بسته شدن کامل اتوبان تهران‌-کرج در ورودی‌های شرقی و غربی شده است و تماشاگران و خبرنگارانی که از سمت اتوبان شیخ فضل‌الله عازم ورزشگاه شده‌اند در ترافیک‌های چند کیلومتری به سر برده و مجبورند این مسافت را به صورت پیاده طی کنند. این در حالی است ماموران حاضر در بخش اصلی ورزشگاه آزادی می‌گویند این تصمیم بنا به دستور سردار رحیمی، رییس پلیس تهران اتخاذ شده است.

در حال حاضر ترافیک چندین کیلومتری ایجاد شده و رانندگان با بوق‌های ممتد خود به این تصمیم راهنمایی و رانندگی اعتراض دارند.

پلیس حتی اجازه ورود اتوبوس‌های حامل تماشاگران دو تیم را به بخش‌های غربی و شرقی نمی‌دهد و به تماشاگران برای پیدا کردن مسیر هم کمکی نمی‌کنند.

خبر دیگر از جام حذفی این که ساخت سکوی قهرمانی که قرار است پس از مشخص شدن تیم قهرمان محل اهدای جام و مدال‌ها باشد، ساعت ۱۶ یعنی دو ساعت مانده تا به صدا درآمدن سوت آغاز بازی تمام شد!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.