پایان شمارش آرا در سوریه

در حالی که شمارش آرای در درعا و السویداء به پایان رسیده است مسئولان انتخاباتی از برگزاری مجدد انتخابات در دو مرکز انتخاباتی در استان الحسکه خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نق از خبرگزاری سوریه، خلف العزاوی رئیس کمیته عالی انتخابات سوریه گفت: پس از پایان شمارش آرا و صورت جلسه آن به همراه صندوق به کمیته قضایی در هر استان فرستاده می شود. پس از پایان شمارش آرا هر یک از نامزدهای انتخاباتی حق اعتراض دارند.

از سوی دیگر “محمد سلیمان” ر ئیس کمیته قضایی استان اللاذقیه گفت: عملیات شمارش آرا در این استان ادامه دارد و تاکنون شمارش آرای ۳۰۰ مرکز انتخاباتی از مجموع ۸۱۷ مرکز در سراسر این استان پایان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: شمارش آرا از طریق رایانه انجام می شود و برای تسریع روند شمارش پنج دستگاه رایانه دیگر به کار گرفته شده است.

“حسن شاش” رئیس کمیته قضایی فرعی طرطوس نیز گفت: شمارش ۶۶۸ صندوق از مجموع ۷۲۰ صندوق در سراسر این استان به اتمام رسیده است.

از سوی دیگر مسئولان انتخاباتی استان حماه نیز اعلام کردند: شمارش آرای ۵۰۰ صندوق از مجموع ۱۰۰۰ تمام شده است.

“احمد منیر ریحاوی” رئیس کمیته قضایی استان حلب نیز گفت: عملیات شمارش آرا در این استان تمام شده است.

“عمار العانی” رئیس کمیته قضایی در الحسکه اعلام کرد: در مراکز الظاهریه و الجوادیه انتخابات مجددا برگزار می شود و این به علت تخلفات صورت گرفته است.

وی افزود: انتخابات مجدد در این دو مرکز چهارشنبه(امروز) از ساعت هفت صبح تا ده شب برگزار می شود.اما شمارش آرای ۱۰۰ مرکز انتخاباتی به اتمام رسیده است و شمارش ادامه دارد.

“معن سرای الدین” رئیس کمیته قضایی فرعی السویداء اعلام کرد: شمارش آرا تمام شده است و نتایج به کمیته قضایی مرکزی برای اعلام رسمی آن ارسال شده و شکایتی درباره شمارش وجود نداشته است.

“حسان السعید” رئیس کمیته قضایی فرعی در القنیطره اعلام کرد: شمارش آرا در ۱۷۴ مرکز انتخاباتی به پایان رسیده است.

مسئولان استان ادلب نیز اعلام کردند: شمارش آرا در همه مراکز این استان به پایان رسیده است و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

“علی سلیمان” عضو کمیته قضایی استان حمص نیز اعلام کرد: شمارش آرای ۳۰۰ مرکز انتخاباتی از اصل ۶۰۴ به پایان رسیده است و شمارش آرا ادامه دارد.

مسئولان استان درعا نیز اعلام کردند: شمارش آرا در تمامی مراکز انتخاباتی به اتمام رسیده است و نتایج به کمیته عالی انتخابات ارسال شده است تا به طور رسمی طی کنفرانس مطبوعاتی نتایج اعلام شود.

همچنین شمارش آرای ۲۸۰ مرکز از مجموع ۵۶۱ مرکز استان دیر الزور به پایان رسیده است. در الرقه نیز شمارش آرا در ۵۱۰ مرکز انتخاباتی این استان در شرف اتمام است.

۵۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.