پایان عصر پادشاهان؛ خداحافظی اسکولز، فردیناند و گیگز

۳۰م آذر ،

پایان عصر پادشاهان؛ خداحافظی اسکولز، فردیناند و گیگز

اخبار لیگ برتر انگلیس : منچستریونایتد : اسکولز،فردیناند و گیگز از منچستریونایتد خداحافظی می کنند.

به گزارش فوتبال آنلاین اسکولز، گیگز و فردیناند از منچستر یونایتد خواهند رفت.

همان طور که سرمربی منچستریونایتد سرالکس فرگوسن خود را برای خانه تکانی تابستان آماده می کند  اسکولز  هم تصمیم گرفته تا با دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کند.

پائول اسکولز به دوستانش در منچستر یونایتد گفته است که در ماه می برای همیشه خواهد رفت.از طرف دیگر صحبت هایی نیز دربارهٔ ی رفتن رایان گیگز و ریو فردیناند مطرح شده است.

به عنوان مثال او نماینده ای را به بازی های تیم بنفیکا می فرستد تا مدافع ۱۵ میلیون یورویی آن ها را بررسی کند.او هم چنین اخیرا بازیکن ملی پوش نروژی، وگارد فورن را زیرنظر گرفته است.

البته اسکولز در پایان فصل ۱۱-۲۰۱۰ یکبار از فوتبال کناره گیری کرده بود اما ژانویه در میان تعجب همگان به منچستر یونایتد بازگشت.

فرگوسن از او درخواست کرد که بازگردد و او نیز قبول کرد و تا به این جا ۱۳ بار برای منچستر به میدان آمده است.

این بازیکن ۳۸ ساله اعتقاد دارد که دوره ی او دیگر به سرآمده و با اینکه تمام تلاشش را برای تیم به کار می بنددد اما دیگر کارآمد نیست.

رایان گیگز که اهل ولز است یک سال از اسکولز بزرگتر است و درماه های اخیر نشان داده که دیگر توانایی های سابق را ندارد. به همین سبب او در این فصل تنها ۸ بار برای تیمش به زمین آمده است.

رایان گیگز گفت: هرچقدر که به پایان دوران بازیگریم نزدیک می شوم بیشتر به مربی گری فکر می کنم و قصد ندارم از دنیای فوتبال خارج بروم.مربی گری برایم جذاب است.دوره های مربیگریم را با گری نویل آغاز کرده ام .

فردیناند هم همین بحث را مطرح کرده است.اما هواداران سبب اصلی جدایی او را اختلاف با فرگوسن می دانند.

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.