پایان قاچاق اشیای زیرخاکی در گناباد

۳۱فروردین۱۳،

فروردین ماه سال جاری ماموران پلیس شهرگناباد در جریان فعالیت‌های مرموزانه مردی قرار گرفتند که اشیای عتیقه را برای فروش به شهرهای دیگری انتقال می‌داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ با به دست آمدن سرنخ‌ هایی از این ماجرا تیمی از پلیس گناباد تجسس‌های خود را در این رابطه آغاز کردند و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی از چندین پاتوق و مخفیگاه مرد عتیقه‌فروش مشخص شد وی نیمه‌های شب بسته‌های بزرگی را به آنجا منتقل می‌کند که با توجه به فعالیت‌های وی بازرسی از مخفیگاه‌های وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
در ادامه پلیس با انجام عملیات ضربتی موفق به دستگیری قاچاقچی عتیقه‌ها شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی یک کتیبه سنگی قدیمی به همراه ۱۷ عتیقه‌ دیگر نیز به دست آوردند.
این مرد که فکر نمی‌کرد توسط پلیس دستگیر شود، در بازجویی‌ها اعتراف کرد که به تازگی منطقه‌ای را در نزدیکی گناباد یافته است و نیمه‌های شب آنجا را تحت تجسس قرار می‌داد و موفق به یافتن اشیای قدیمی شده است و هر شب بخشی از آن را به مخفیگاه‌هایش انتقال می‌داد.
بنابر این گزارش و با توجه به اعترافات قاچاقچی عتیقه‌جات، وی برای مشخص شدن سرنوشت عتیقه‌های دیگر در اختیار کارآگاهان قرار دارد و عتیقه ها نیز به اداره میراث فرهنگی تحویل داده شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ایرانی:

    جاده ایلام به حمیل بعد از تونل که شبانه دل کوه را شکافتن و اثار زیادی را غارت کردن و حتی اخبارش هم منتشر نشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.