پایان همکاری «طاها شجاع‌نوری» با گروه «دنگ شو»

۳۰اردیبهشت،

1368983225طاها شجاع‌نوری نوازنده و خواننده گروه موسیقی دنگ شو در نامه‌ای دربارهٔ‌ی حضورش در دنگ شو پس از آلبوم «دلتنگ شو» و ادامه مسیرش در کار موسیقی حرف زد. او در این نامه به تعبیری خبر پایان همکاری خود را با این گروه موسیقی پرطرفدار به طرفداران اعلام کرده است. متن کامل نوشته شجاع‌نوری را می‌خوانید:

گر آب دریا کم شود آن‌گه برو دلتنگ شو
به نام شنونده دانا
به این لحظه اعلام می‌کنم از این پس به عنوان خواننده و نوازنده یا هر نقش دیگری که خواسته شود، در گروه موسیقی «دنگ شو» خواهم بود و از این پس کارم را به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی «با صبا» ادامه خواهم داد.
این تصمیم دشوار را به این سبب گرفتم و اعلامش می‌کنم که چندباری در حضور دنگ‌های همایون ناچار بودم تاریخ‌های غلطی را به سبب برآوردهای غلط مدیریتی روی صحنه و در حضور دوستان بلند بلند بگویم؛ اشتباه‌هایی که نمی‌شود همه‌شان را گردن اتفاقات خارجی و موانع عمومی و ابر و باد انداخت…
طه شجاع‌نوری
غروب یکشنبه ۲۹ اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو خورشیدی
در خانه‌ای کنار رودخانه همراه باد صبا

طاها شجاع‌نوری فرزند علیرضا شجاع‌نوری است که کار در فضای هنری را از ۱۶ سالگی به عنوان دستیار سه رضا رخشان فیمبردار در سریال به نمایش در نیامده «گل من گلی» آغاز کرد، اما با راه‌اندازی گروه موسیقی «دنگ شو» و کار خوانندگی و نوازندگی موسیقی به شهرت و اعتبار مستقل رسید. وی با گروه دنگ شو برای فیلم‌های ضد گلوله (مصطفی کیایی) و ماراتن زمین (کمال تبریزی) موسیقی ساخته و در ساخت موسیقی «باغ‌های کندلوس» (ایرج کریمی) و «من و نگین دات کام» (حسین قناعت) با گروه هال همکاری کرده است.
طاها شجاع‌نوری مستندهایی دربارهٔ زندگی رضا کیانیان و پرویز کلانتری و مستندی هم با عنوان «در تهران تیاتر در می‌آورد» ساخته است.

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.