پایان کار نصیرشلال با یک مدال طلا/ نماینده ایران در دوضرب اوت کرد

رقابت های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا

نواب نصیرشلال در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمان آسیا فقط در یکضرب اول شد و در دوضرب نتوانست هیچکدام از وزنه های انتخابی را بالای سر ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حرکت دوضرب دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز دقایقی پیش به پایان رسید.

در این حرکت نواب نصیرشلال که طلای یکضرب را در اختیار داشت، در بار اول در مهار وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی ناکام ماند. نماینده ایران بار دوم نیز نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد.

نصیرشلال که در آستانه از دست دادن مدال دوضرب و مجموع قرار داشت، در حرکت سومش نیز باز هم نتوانست وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و دو مدال ارزشمند را از دست داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که نصیرشلال کمتر از یک ماه پیش و در جریان رکوردگیری تیم ملی با مهار وزنه ۲۳۶ کیلوگرم در دوضرب، بارقه ای از امید را در میان علاقه مندان به وزنه برداری ایجاد کرده بود. کم کردن وزن بدن در آستانه مسابقات دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا دلیل اصلی ضعف بدنی و افت شدید در حرکت دوضرب نواب نصیرشلال بود. این وزنه بردار کشورمان با وزن ۱۰۴/۹۴۰ به روی تخته آمد و تنها ۶۱ گرم با اوت شدن در اتاق وزن کشی فاصله داشت.

در حرکت دوضرب روسلان نورالدینوف ازبکستانی با ۲۲۰ کیلوگرم قهرمان شد و “مین کیم چول” از کره جنوبی در رده دوم ایستاد.

در مجموع نیز نورالدینوف ازبک با ۴۰۴ کیلوگرم دومین مدال طلایش را به گردن آویخت، قاسم اسعد از سوریه با ۳۷۵ کیلوگرم دوم شد و “احمدوف” دیگر وزنه بردار ازبکستان با ۳۶۲ کیلوگرم در مکان سوم ایستاد.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان تا پایان رقابت های دسته ۱۰۵ کیلوگرم با ۵ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز همچنان پس از چین در رده دوم رده بندی مدالی قرار دارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.